(PRE)VRUĆE ZA TV

Neke od ovih Super Bowl reklama su toliko seksi da su ih zabranili

Foto: Youtube/Screenshot
Super Bowl
Foto: Youtube/Screenshot
Super Bowl
Foto: Youtube/Screenshot
Super Bowl
Foto: Youtube/Screenshot
Super Bowl
Foto: Youtube/Screenshot
Super Bowl
Foto: Youtube/Screenshot
Super Bowl
Foto: Youtube/Screenshot
Super Bowl
Foto: Youtube/Screenshot
Super Bowl
Foto: Youtube/Screenshot
Super Bowl
Foto: Youtube/Screenshot
Super Bowl
Foto: Youtube/Screenshot
Super Bowl
Foto: Youtube/Screenshot
Super Bowl
Foto: Youtube/Screenshot
Super Bowl
07.02.2016.
u 16:52
Tijekom jubilarnog 50. Super Bowla će 30 sekundi koštati reklame koštati pet milijuna dolara, a cijeli događaj pratiti će oko 190 milijuna gledatelje, što je 79 milijuna više nego prije godinu dana
Pogledaj originalni članak

Jubilarni 50. Super Bowl je pred nama i koliko god ne shvaćali američku histeriju i fanatizam, treba priznati da je to najveći sportski događaj na svijetu. Samo tu jednu utakmicu pratit će 190 milijuna gledatelja, zaradit će se milijarde američkih dolara u jednoj noći, plaća se po 20 tisuća dolara za ulaznicu i posebna priča su televizijske reklame.

Ove godine nastavljaju rušiti rekorde, 30 sekundi košta pet milijuna dolara i mnogi su to spremni platiti, ali kao što mnogo koji jesune uspiju "upasti" u raspored jer pretjeraju golotinjom, porukama ili kvalitetom. Posebno ih to rastužuje ove godine kad se ruše svi rekordi, kad 79 milijuna gledatelja više sjedi pred malim ekranima.

Svejedno, seks se prodaje. Odnosno, njegove naznake, samo treba ostati donekle umjeren u prikazu. Tako nije ništa čudno kad top model savršene linije jede ogromni hamburger i reklamira taj proizvod, inače u suprotnosti s njenim načinom života. Nije čudno ni da jedna Kim Kardashian reklamira mobilne uređaje tako što radi stvar iz svoje svakodnevnice - okida seksi "selfieje".

I svi modeli, ali i brojni glumci, željni brze slave voljeli bi pojaviti se tih 30 sekundi pred očima skoro pa 200 milijuna gledatelja. Samo rijetki uspiju, a ovdje ćemo vam pokazati one najseksi kroz povijest, kako prikazane, tako i odbijene od strane organizatora Super Bowla jer su smatrane neprimjerenima.

Obratite pozornost na godine, oglašavanje uz seksualne konotacije počelo je sa Cindy Crawford 1992. godine i to u odnosu na danas poprilično nevino. Na postojeći, mnogo "slobodniji" način, primili se tek s dolaskom 21. stoljeća te postalo neizostavnim dijelom oglašivačkog prostora.

>> Golotinja, Kim Kardashian i 4,5 milijuna dolara – pogledajte najbolje Super Bowl reklame

'NISMO DOVOLJNO ULAGALI GODINAMA'

Trumpove izjave zabrinule su ovu europsku državu, odmah su počeli ulagati u obranu: 'Nismo na prodaju'

Na Trumpove zahtjeve za vlasništvom i kontrolom Grenlanda je Grenlandski premijer Mute Egede rekao kako "nisu na prodaju", a dodao je kako bi Grenlanđani i dalje trebali biti otvoreni za suradnju i trgovinu, posebice sa svojim susjedima. Analitičari ističu kako je o ovom planu Danska raspravljala već duže vrijeme te kako to nije direktan odgovor na Trumpove komentare.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 4

Avatar lokalpatriot ri
lokalpatriot ri
17:16 07.02.2016.

Kakva debilana. Čemu zabrana? Ništa vulgarno, samo sexy i duhovito.

Avatar Ironman0105
Ironman0105
20:34 07.02.2016.

Interesantno. Najvise primjedbi (i odbijenih spotova) ima zbog rasizma. Zasto o tome ne pisete?Naravno, najvise se bune crni muslimani, kao i obicno, jer trenutno imaju bezrezervnu podrsku bijele kuce, no pocele su i ostalje manjine dizati glasove.

IK
ikonoklast
17:28 07.02.2016.

ko još nosi haltere pa to je totalno nepoticajno...