EXCUSEZ-MOI

Olimpijske igre su stroj za pravljenje novca. Najveća moguća marketinška pozornica

Foto: REUTERS
Olimpijske igre su stroj za pravljenje novca. Najveća moguća marketinška pozornica
31.07.2024.
u 19:33
Američki proizvođač bezalkoholnih pića Coca-Cola surađuje s Olimpijskim igrama gotovo jedno stoljeće. Točnije 96 godina jer prva suradnja ostvarena je 1928. u Amsterdamu kada je Coca-Cola poslala 1000 gajbi svog pića tajne recepture

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadžaj s potpisom.

Mjesečni pristup - 39 kn/mj

Pristup Večernji Premium sadržaju do otkazivanja, mjesečna naplata

  • Prvi mjesec 9 kuna (samo za nove korisnike)


Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.