Kolumna

Olimpijski snovi su najslađi, a olimpijske suze najtužnije. Ali nova je šansa već OI 2028.

Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Olimpijski snovi su najslađi, a olimpijske suze najtužnije. Ali nova je šansa već OI 2028.
12.08.2024.
u 13:00
Lena Stojković nijednom se svom svjetskom (2) ili europskom (3) zlatu nije radovala koliko olimpijskoj bronci. Stamenog (polu)teškaša Ivana Šapinu pak nijedan poraz nije pogodio više od poraza u dvije borbe za medalju. E, to su Igre...

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

TKO JE TKO U HRVATSKOJ TRGOVINI

Od ukupnog kolača od više od osam milijardi eura najveći udio ima pet hrvatskih i pet stranih lanaca

Hrvatska ima četiri puta veći promet u trgovini od Slovenije, ali i manje diskontera kojima i nismo skloni. Kad je riječ o privatnim markama trgovaca, one u Sloveniji čine 36,6% udjela u tržištu, u Hrvatskoj 20,5. Europski prosjek je 37%, a rekorder je Švicarska s udjelom od čak 51,6% u trgovačkim lancima. Hrvati su, međutim, još uvijek vjerni A brendovima proizvođača



Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.