Nakon tragedije

Otkad je poginuo, Kobea Bryanta 'lajkalo' još pet milijuna ljudi

Foto: Reuters/DPA/PIXSELL
Kobe Bryant
Foto: Reuters/DPA/PIXSELL
Kobe Bryant
Foto: Reuters/DPA/PIXSELL
Kobe Bryant
Foto: Reuters/DPA/PIXSELL
Kobe Bryant
Foto: Reuters/DPA/PIXSELL
Kobe Bryant
Foto: Reuters/DPA/PIXSELL
Kobe Bryant
Foto: Reuters/DPA/PIXSELL
Kobe Bryant
27.01.2020.
u 22:54
Svatko od nas želi biti dio toga, želimo na neki način komemorirati osobu
Pogledaj originalni članak

Iako su se svi nadali da je riječ o “fake newsu” i još jednoj neslanoj šali na društvenim mrežama, brzo je potvrđeno da je legendarni košarkaš Kobe Bryant poginuo u helikopterskoj nesreći, a Facebook, Instagram i Twitter preplavile su fotografije Kobea i njegove kćeri, popraćene porukama tuge i žaljenja.

Koliki je bio Kobeov utjecaj, pokazuje, između ostalog, i njegov profil na Instagramu koji je, prije tragičnog događaja, brojio nešto više od 11 milijuna pratitelja, u trenutku pisanja teksta ta se brojka popela na 16,5 milijuna, a i dalje nezaustavljivo raste.

>> Pogledajte galeriju: Ovako izgledaju naslovnice svjetskih novina nakon tragične smrti Kobea Bryanta

Foto: Pixsell/Reuters
Kobe Bryant
Foto: Printscreen
Naslovnice
Foto: Printscreen
Naslovnice
Foto: Printscreen
Naslovnice
Foto: Printscreen
Naslovnice
Foto: Printscreen
Naslovnice
Foto: Printscreen
Naslovnice

O ovom fenomenu na društvenim mrežama porazgovarali smo sa stručnjacima iz domaćih agencija i novinarom Netokracije.

– Svatko od nas želi biti dio toga, želimo na neki način komemorirati osobu. Društvene mreže postale su velik dio naših života te su nam dodatno približile osobe kojima se divimo i koje nas inspiriraju i omogućile nam, kao nikad prije, dostupan blizak kontakt. Vijest o smrti obišla je cijeli svijet i vjerujem da je rast broja fanova na društvenim mrežama samo način da ljudi još jedan, zadnji put izraze poštovanje – rekao je Vanja Prahić, voditelj društvenih medija u 404 agenciji, zaključivši da je ovo način na koji se digitalne generacije oprašaju od svojih idola i velikana.

Ivan Šimić, novinar Netokracije, dijeli slično mišljenje:

– Recimo, Disneyeva zvijezda Cameron Boyce nedugo je nakon smrti dobio čak osam milijuna pratitelja na Instagramu, a Avicii je nakon prerane smrti također “zabilježio” stabilan rast u pratiteljima. Ove činjenice samo upućuju na to da svijet u kojem danas živimo jednostavno živi i diše društvene mreže. Kada čujemo da je neka slavna osoba, čak i neka koju ne pratimo toliko, preminula, prva stvar koju radimo je razgovor s prijateljima putem Messengera ili WhatsAppa, a potom idemo na Facebook, Twitter ili Instagram kako bismo iskazali sućut. Budući da ljudi u trenutku žaljenja, barem prema mojem mišljenju, nastoje tražiti bilo kakvo rješenje, često se okrenemo praćenju društvenih mreža jer nam je to ono najbliže. 

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 3

GR
gragakarlovac
01:52 28.01.2020.

Tragično, a društvene mreže su bitne koliko i žvakača na cesti

Avatar Jalnuški
Jalnuški
00:40 28.01.2020.

Živjet će vječno u našim lajkovima.

Avatar Ironman0105
Ironman0105
05:52 28.01.2020.

I sad prostpski tzv. novinar koji nikad nije cuo za kobea do trenutka nesrece velica isto takve clanove drustvenih mreza koji ocito nemaju pojima o ovom silovatelju??