U Bahrainu je zbog problema sa svjećicom motora završio tek na četvrtom mjestu, ali time još i može biti zadovoljan u usporedbi s nedjeljnom utrkom u Australiji.
U Melbourne Parku je Red Bullov vozač, naime, završio u šljunku u 26. krugu utrke, u trenucima kad je imao sigurno vodstvo ispred Jensona Buttona koji je to iskoristio za prvu pobjedu u bolidu McLarena.
U početku je Vettel tvrdio da je izletio zbog problema s kočnicama, ali pregled bolida nakon utrke je potvrdio drukčiji uzrok. Krivac za ispadanje je tako bila matica koja je ispala s prednjeg lijevog kotača, što je ponašanje bolida prilikom kočenja učinilo potpuno nepredvidivim i u konačnici izbacilo Vettela sa staze.
Glavnom inženjeru Red Bulla Ianu Morganu, dizajneru Adrianu Neweyju i šefu momčadi Christianu Horneru trebalo je samo 15 minuta da bi otkrili problem.
- Tijekom 6000 kilometara testitranja ništa se slično nije dogodilo - kazao je ljutiti Horner, a Vettel je dodao:
- Ovo je vrlo uznemirujuće. U Maleziju sam mogao otputovati s 50 bodova.