PODRŠKA

Podravkini kuhari prevalili 1400 kilometara kako bi našim košarkašima u Rumunjskoj donijeli okus doma

Foto: Promo
Podravka
Foto: Promo
Podravka
Foto: Promo
Podravka
Foto: Promo
Podravka
07.09.2017.
u 12:17
Podravkine delicije kao poticaj za osminu finala
Pogledaj originalni članak

Podravka, kao sponzor hrvatske košarkaške reprezentacije, svoju podršku našoj ekipi pruža na razne načine, u čemu su se posebno iskazali Podravkini kuhari Mišel Tokić i Zoran Delić, koji su svojim kuhanjem razveselili naše dečke na Europskom košarkaškom prvenstvu u Cluju u Rumunjskoj. 

Sve je organizirano u kratkom roku, iako su kuhari prvo morali stići do Koprivnice, Mišel iz Splita, a Zoran iz Rijeke. Nakon što su pripremili sve potrebno, krenuli su na put i tako u istom danu prešli ukupno 1400 kilometara kako bi našoj ekipi pripremili ukusna jela od hrvatskih proizvoda i namirnica i donijeli im tako okus doma. Iskoristivši slobodan dan naše reprezentacije, Podravka je u Cluju organizirala zajednički ručak s košarkašima i predstavnicima hrvatskih i rumunjskih medija, koje je pozdravila Marinka Akrap, direktorica korporativnog marketinga i komunikacija Podravke. 

Podravka kontinuirano podržava hrvatski sport, kako nacionalne reprezentacije, tako i brojne klubove. Ako netko zaslužuje našu podršku, onda je to zasigurno hrvatska košarkaška reprezentacija i ponosni smo što smo njihov sponzor. Tako je našim kuharima bila čast doći u Rumunjsku pripremiti našim košarkašima ukusna domaća jela. Sigurna sam kako će im naš mali poticaj dobro doći za osminu finala i izazove koje su pred njima. Vjerujemo u njih i želimo im da se kući vrate s medaljama oko vrata“ – izjavila je Marinka Akrap.

Foto: Promo
Podravka

Također, vrijedi spomenuti kako su Podravka i njeni proizvodi na rumunjskom tržištu jako dobro poznati i priznati. Podravka je na rumunjsko tržište „iskoračila“ 2000. godine. U posljednjih pet godina značajno je proširila asortiman svojih proizvoda na tom tržištu, od početnih 20-ak na čak 70 proizvoda, a krajem 2015. godine započela je razvoj proizvoda i u gastro segmentu, koji prati i promotivnim aktivnostima.

Pogledajte na vecernji.hr