zbog pandemije

Prihodi klubova Bundeslige u padu

Foto: Ralf Ibing/DPA
firo : March 11, 2022, Fuvuball,DFB, Deutscher Fuvuball Bund, 44th Ordinary DFB Bundestag 2022 in the WCCB, World Conference Center Bonn,
Foto: Ralf Ibing/DPA
firo : March 11, 2022, Fuvuball,DFB, Deutscher Fuvuball Bund, 44th Ordinary DFB Bundestag 2022 in the WCCB, World Conference Center Bonn,
01.04.2022.
u 16:03
U izvješću DFL-a navodi se da je pad u prihodima posebice vidljiv u prodaji ulaznica koja je u sezoni 2020./21. donijela 22.4 milijuna eura, za razliku od 520 milijuna zarađenih u tom sektoru u sezoni 2018./19. koja je prethodila pandemiji
Pogledaj originalni članak

Prihodi klubova Bundeslige u sezoni 2020./21. pali su za više od 8.5 posto na 3.47 milijardi eura sa 3.8 milijardi i to nakon što je zbog pandemije koronavirusa veliki broj utakmica igran bez navijača, objavila je u petak Njemačka nogometna liga (DFL).

U izvješću DFL-a navodi se da je pad u prihodima posebice vidljiv u prodaji ulaznica koja je u sezoni 2020./21. donijela 22.4 milijuna eura, za razliku od 520 milijuna zarađenih u tom sektoru u sezoni 2018./19. koja je prethodila pandemiji.

U prosincu 2020., DFL je predvidio pad od oko milijardu eura za sezonu 2020./21. ako navijači ne budu mogli na stadione tijekom cijele godine.

"U zadnje dvije godine pandemija je imala dramatičan ekonomski utjecaj na Bundesligu ... Na žalost, to pogađa i ovu sezonu, posebno jer tribine i dalje često trebaju biti prazne", izjavila je Donata Hopfen, glasnogovornica DFL-ovog izvršnog odbora.

Izvješće navodi da su klubovi manje voljni ulagati više u nove igrače jer i prihodi od transfera također pokazuju značajan pad i to na 469 milijuna eura sa 533 milijuna koliko je zabilježeno u sezoni 2015./16.

"Suočeni smo sa situacijom kakvu nismo još nikada imali. Razdoblje rasta koje smo uzimali zdravo za gotovo čini se da je gotovo", dodala je Hopfen.

>> Vukojević uz Ukrajinu:

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.