KOMENTAR

Prvoligaši, učite se marketingu od Zagore iz Unešića

18.11.2008.
u 08:53
Pogledaj originalni članak

I dok pilot-projekt emisija “Volim nogomet” postiže zavidnu gledanost od 7 do 9 posto, dok HTV čini sve kako bi popularizirao 1. HNL, natjecanje koje toliko podcjenjujemo, a koje je odgojilo Srnu, Kranjčara, Modrića, Ćorluku, Eduarda..., klubovi još ne čine baš ništa za svoju promociju.

Besplatan ulazak ženana na stadionu u Šibeniku ili učenicima u osječkom Gradskom vrtu jedine su marketinške akcije koje su prvoligaši uspjeli osmisliti ove jeseni. Zaspao je čak i Dinamo, koji je nekada besplatnim majicama znao privući publiku. Nije li otužno da prvaka i sudionika Uefine lige u Maksimiru prosječno gleda 3500 ljudi, što je dramatičan pad gledanosti u odnosu na prošlu sezonu. Pa ako je Ivankovićev proizvod negledljiv, neka angažiraju šefa marketinga Zagore iz Unešića. Thompson, janjetina i besplatno pivo dovest će im još 1000 ljudi. Ne, oni će radije optužiti Štimca i HTV da su im odveli publiku sa stadiona.

Istu, unešićku lekciju mogli su naučiti i ostali prvoligaši, posebno kada im u goste dolaze Hajduk i Dinamo. Oni su, kakvi god bili, izvan Splita i Zagreba još uvijek magnet. Primjerice, Dinamo je u 3. kolu u Velikoj, gdje je domaćin bila sesvetska Croatia, gledalo 7000 ljudi, prekjučer u Vinkovcima 5000.

Rijeka, uz Dinamo, jedina bilježi veliki pad gledanosti u odnosu na prošlu sezonu. Vodeći po gledanosti kod kuće je Hajduk, s prosjekom od 6750 gledatelja. Gotovo dvostruko više od Dinama!

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr