U noći na nedjelju (3.40 sati po srednjoeuropskom vremenu) kreće nova, 55. sezona najprestižnijeg automobilističkog natjecanja, formule 1. Prošlogodišnja sezona bila je jedna od najboljih i najuzbudljivijih u proteklih nekoliko godina i potvrdila je ispravnost promjene mnogih pravila Međunarodnog automobilističkog saveza (FIA) prije početka lanjske sezone. Borba za naslov svjetskog prvaka vodila se doslovno do posljednjeg zavoja. Razlika od dva boda između Michaela Schumachera i Kimmija RŠikkšnena na kraju sezone dovoljno govori o neizvjesnosti koja ju je pratila. Prva se utrka, kako je već i uobičajeno, vozi u Australiji, na stazi u Melbourneu, i to od 1996. godine nakon što je Velika nagrada Australije preseljena iz Adelaide. Staza je duga 5303 metara i ima 16 zavoja (deset desnih i šest lijevih). Treba napomenuti da će se ove godine voziti 58 krugova, i to pred 80.000 ljubitelja tog oktanskog sporta. Prvi je pobjednik bio Britanac Damon Hill, dok je Michael Schumacher na prekrasnoj stazi Albert parka slavio čak tri puta, što je ujedno i rekord. Prošle je godine pobjednik bio David Coulthard, koji je u Australiji pobijedio i 1997.
Kao najveći favorit za ovu godinu, prema mnogobrojnim procjenama, spominje se, dakako, šesterostruki svjetski prvak Michael Schumacher. Ferrari za ovu sezonu nije pripremio posve novi motor, već je razvijao postojeći GA - 2003 koji se prošle godine pokazao veoma pouzdanim. Michael Schumacher veliku će potporu imati u klupskom kolegi Rubensu Barrichellu koji je produžio ugovor sa Scuderijom i bez pritiska ulazi u novu sezonu. Najveći konkurenti Ferrariju trebali bi biti BMW-Williams i McLaren-Mercedes. Williams ima novi bolid s revolucionarnim rješenjem prednjeg spojlera i na testiranjima se pokazao veoma brzim, no najveći Williamsov problem su odnosi unutar momčadi. Juan Pablo Montoya na kraju sezone odlazi u McLaren, dok je Ralph Schumacher nezadovoljan ugovorom (zarađuje "samo" 12 milijuna dolara) i u stalnom je sukobu sa šefom momčadi Frankom Williamsom. RŠikkšnen i Coulthard veoma su nezadovoljni rezultatima testiranja, jer motoru McLaren-Mercedesa nedostaje snage i velika je bojazan za izdržljivost bolida te je vrlo upitno kakva će biti ova sezona za britansku momčad. Takvu bi situaciju mogao iskoristiti Renault.
Ivan RADNIĆ