Ferrari je napravio najveći pomak od svih ekipa na gridu ove godine te su u 2015. skočili za dva mjesta i osigurali drugu poziciju u konstruktorskom poretku. Velike zasluge za to pripadaju Shellu, njihovom dobavljaču goriva i ulja, koji je donio 25% pomaka kada je riječ o performansama Ferrarijevog motora u 2015., što otprilike iznosi skoro pola sekunde po krugu. S obzirom na to da pravilnik dozvoljava sezonski razvoj pogonskih jedinica, Shell je isporučio pet novih mješavina goriva koje se podudaraju s nadogradnjama pogonske jedinice.
“S Ferrarijem smo uvijek u planu imali agresivan razvojni program ove godine, a to je kulminiralo s pet novih formula goriva tijekom godine”, rekao je Shellov menadžer za inovacije Guy Lovett.
“Sastavljajući ih sve zajedno, to daje 25% ukupnog dobitka performansi koje je pogonska jedinica isporučila iz naših goriva i ulja. U realnosti to znači skoro pola sekunde po krugu na prosječnoj stazi, što je otprilike 30 sekundi tijekom trajanja prosječne utrke.”
“Inače bi ciljali na jedno do četiri nova goriva u sezoni, s tim da je četiri obično bio maksimum. Pravilnik je dozvolio sezonski razvoj pogonske jedinice, a to je nama dozvolilo ponovno optimizirati goriva za svaku promjenu arhitekture motora koju je Ferrari razvio u sezoni.”
Sezonski razvoj će biti dopušten i sljedeće sezone pa će goriva i lubrikanti opet biti jedno od ključnih područja na kojima se mogu dobiti performanse.
“S tehničkog gledišta, jako je zanimljivo što pravilnik ostaje otvoren jer nam daje više mogućnosti za demonstraciju tehničkih sposobnosti. Unaprijedili smo način na koji radimo s Ferrarijem i cilj je nastaviti s našim agresivnim razvojnim programom”, dodao je Lovett.
>>Šef Ferrarija: Zadovoljan sam Raikkonenom, pogriješili bi da ga promijenimo