Nakon posla s košarkašima Splita, priča o Pipiju bila je hit prošle godine, ali nije zaživjela dalje od jedne sezone, evo Dalmacijavina i u Hajduku. Tvrtka je u stečaju, pokušava se vratiti "među žive", a sada je izdana limunadna verzija legendarnog Pipija. Naravno, ponuđena je emotivna veza Dalmacijavina i Hajduka.
- Uspjeli smo za Hajduk izboriti vrhunske uvjete. Po svakoj prodanoj boci limunade Hajduk će dobiti 1,25 kuna što je 25 posto od maloprodajne cijene proizvoda - između ostalog, u podužem monologu, kazao je voditelj odjela marketinga Hajduka Aljoša Bašić.
Sarkastično je dodao kako je sretan što se posao odvio u tajnosti, pa mediji nisu stigli ništa otkriti prije potpisivanja ugovora. U stvarnost ga je vratio vješti glasnogovornik Ante Bilić, koji se zahvalio što vijest o Pipiju nije izašla ranije, premda su mediji znali za to. Valjda će Bašić shvatiti s vremenom da svaka vijest ne mora izaći prije nego što postane službena. Nije loš tip, simpatičan je, ali ovaj put je zabio autogol. I to nepotrebno. Bio je sam, neometan, a on "puf", u vlastitu mrežu.
Širi se paleta proizvoda s Hajdukovim brandom. Kažu da su financijski efekti pozitivni. Valjda će s vremenom dobiti i "šuškavu" podlogu, pa će se stići pokoja zaostala plaća. Bilo bi divno da Hajduk svojim djelatnicima, koji su posljednju plaću primili za rujan, isplati barem dvije odjednom.
mogu oni brebndirat što hoće, baš me zanima tko to kupuje, nitko ne govori o dugu hajduga od 127 000 000 kn, neplačanju igrača, ljudi koji rade u klubu, pipi možeš misliti, uskoro će brendirati i prezervative jer se tu ne zna tko koga j...!!