Predsjednik Udruge prvoligaša Igor Štimac hladno je primio Dinamovu
prijetnju da će od ljeta izaći iz projekta “Volim nogomet”. Tvrdi da je
upravo Dinamov direktor Damir Vrbanović dobio povjerenje Udruge da
sastavi ugovor s HRT-om, te je projekt prihvaćen jednoglasno. Štimca ne
zanima Dinamov odnos s T-Comom.
Svi smanjuju proračune
- T-Com donosi odluke i za njih odgovara. Vrijeme je recesije i svi
smanjuju proračune. A ugovor za projekt “Volim nogomet” vrijedi tri
godine i ništa ga ne može zaustaviti - kazao je Štimac.
Što ako se Dinamo doista na ljeto povuče?
- Snosit će financijske posljedice takve odluke, prema statutu.
Razgovarali biste s Dinamom o tom problemu?
- Ne može se razgovarati s nekim koga nema. Mi ovdje u Zadru
svakodnevno razgovaramo o problemima i razvoju nogometa, a oni su na
skijanju. I ne nude ništa bolje.
Štimac kaže da su svi sponzorski ugovori transparentni. Ukupni proračun
Udruge za 2009. godinu iznosi 12,6, a za prošlu bio je 8,6 milijuna
kuna. Osim T-Coma, sponzori su PBZ, Styria, EPH, Lutrija Hrvatske,
Autocommerce i Crotia osiguranje. Sponzori su osigurali 7,5 milijuna
kuna za emisiju “Volim nogomet”, šest milijuna uloženo je u produkciju,
a milijun i pol, u omjeru 50:50 posto, dijele Udruga i HRT.
U istom omjeru će se na kraju sezone dijeliti i dodatni prihod od
marketinga. Udruga će svoj dio kolača podijeliti klubovima.
- Ponosimo se gledanošću emisije “Volim nogomet”, ljudi iz drugih
sportova zavide nam na njoj, a pojedinci iz nogometa žele je srušiti.
To je ludost! Zahvalni smo HRT-u na suradnji, a nije naša krivnja što
jedino ta TV kuća može realizirati takav projekt.
Štimac kaže da tvrtka “Prva HNL”, čiji su vlasnici Udruga s 26 i Branko
Kobali sa 74-postotnim udjelom, neće zaraditi ništa. Njezina jedina
“zarada” bit će kandidatura za neke od sljedećih HRT-ovih projekata. A
kad je Dinamovo nezadovoljstvo u pitanju, Štimac niže argumente.
Bez marketinških akcija
- Oni se moraju zapitati zašto im je gledanost pala za čak 90.000.
Zašto više nema marketinških akcija koje su im u susretima protiv
Međimurja, Slavena i Zadra u Maksimir dovele 48.000 ljudi, zašto je na
prošlom derbiju s Hajdukom bilo 35, a sada samo 7 tisuća ljudi, zašto
im je loše ozračje u klubu. Da imaju 10 bodova prednosti, ne bi se
bunili. Sada alibi za svoja posrtanja traže kod drugoga - zaključio je
Štimac.
Štimac: Snosit će teške posljedice, ali moj projekt neće ugroziti
Taktički kaos Rusa u Kursku: Gubici su veliki, Ukrajinci ih dočekuju s minama, dronovima, tenkovima...
Svakodnevno napadaju s oklopnim borbenim vozilima - izvijestio je Kriegsforscher dodajući kako se tijekom svakog napada koristi obično između četiri i šest vozila.
Dva smrtonosna karcinoma mogu se izliječiti prepoznate li simptome na vrijeme
Natali Dizdar podijelila je sretnu vijest o trudnoći, a ovako je izgledala prije 18 godina, na početku karijere
U ljeto 2004. objavljen je njezin prvi službeni singl "Ne daj", Singl je brzo osvojio srca publike i prva mjesta na glazbenim listama.
Borba s kroničnom bolešću: Član žirija popularne emisije progovorio o dijagnozi koja mu je promijenila život
Studija otkrila neočekivane činjenice o čovjeku: Evo što nas doista dijeli na optimiste i pesimiste