Utakmice prvih 15 kola EBEL lige gledalo je 235.306 gledatelja, što je porast od 14 posto u odnosu na prošlu sezonu. Izuzmu li se utakmice Medveščaka, rast iznosi 3,7 posto, što znači da je ulaskom medvjeda u ligu ukupna posjećenost porasla za 10,3 posto. Medvjedi su, naravno, najgledaniji klub lige, na osam domaćih utakmica bodrilo ih je 40.700 gledatelja.
A preko televizijskih prijenosa njihove igre gledalo je oko 10 milijuna ljudi u Hrvatskoj i inozemstvu. Treba istaknuti da na utakmicama u Zagrebu nije zabilježen niti jedan incident te niti jedna intervencija policije. A posljedica toga je što na tribinama ima sve više obitelji – roditelja s malodobnom djecom.
Dobre igre Medveščaka oduševile su i navijače izvan Hrvatske. U klub stižu upiti ljudi iz inozemstva (SAD, Kanada, Njemačka, Švicarska...) koji žele nabaviti dresove i ostale artikle medvjeda. Medveščak je zato odlučio pokrenuti online prodaju artikala. Prodaja će početi 2. studenoga, a cijene artikala bit će jednake onima u Medveščakovoj fan zoni u Domu sportova, povišene za troškove dostave.
Hokejaši Medveščaka sljedeći tjedan igraju čak tri domaće utakmice – u utorak (27. listopada) dočekuju Villach, u petak (30. listopada) KAC, a u nedjelju (1. studenoga) Graz. Vodstvo kluba povuklo je još jedan hvalevrijedan potez i ponudilo posebnu tjednu promotivnu ulaznicu po cijeni od svega 60 kuna (inače je cijena jedne ulaznice 30 kuna). Bit će to tjedan hokeja u Zagrebu.
U srijedu je vodstvo kluba potpisalo ugovor s novim sponzorom, proizvođačem piva Carlsbergom.