Dan nakon ždrijeba i najveći su pesimisti Dinamovu nyonsku (ne)sreću
počeli gledati u ljepšem svjetlu, a Dinamov direktor Damir Vrbanović i
prije toga prošlosezonskog finalista Lige prvaka smatrao je dobrom
prilikom za promociju i dobru zaradu maksimirske momčadi.
Istrošena fraza "nitko nije nepobjediv" ipak se s pravom može
upotrijebiti za rani stadij euronatjecanja, pa koliko god djelovali
zastrašujuće, niti Henry, Reyes, Van Persie i društvo ne mogu sa
sigurnošću reći da su već ušli u najelitnije nogometno društvo. Damir
Vrbanović Arsenal ne gleda samo u sportskim okvirima, iako je i glede
njih optimist.
- Englezi su veliki sportski izazov, ali s pripremama su počeli tek
prije nekoliko dana, pa i mi imamo neke izglede. S druge strane,
marketinški je to fantastičan posao. Iako su u Maksimiru gostovale
velike momčadi, ne mogu se sjetiti utakmice koja će domaćinu donijeti
takav dobitak. Dinamo je vlasnik svih svojih prava i to nam daje
potpuno otvorene ruke. Mislim da se s tom utakmicom ne može promašiti i
Arsenal će nam donijeti veliko slavlje i zaradu.
Domaća televizijska prava za prvu utakmicu trećeg pretkola Lige prvaka
prodana su HTV-u, ali Dinamo tek očekuju pregovori i za drugi, još veći
dio kolača.
- I Arsenalu je u interesu da zaradi od nastupa na svom novom stadionu,
pa ćemo za obje utakmice pokušati naći što bolji termin. Englezi imaju
još jednog predstavnika u pretkolu, Liverpool, pa ćemo se dogovoriti da
igramo u različitim terminima.
Time ćemo i mi moći postići bolju cijenu za maksimirsku utakmicu,
odnosno za TV prava koja će otkupiti neka od engleskih televizija. No,
nisu samo Englezi zainteresirani, javili su se i Ujedinjeni Arapski
Emirati, čija je zrakoplovna kompanija najveći Arsenalov sponzor i
njezino ime nosi i novi stadion na kojem će Dinamo biti prvi gost.
Topnici će napuniti klupsku blagajnu!
Pripremite se na vrijeme: Top 25 luksuznih parfema koji mogu biti idealan poklon svakoj ženi
FOTO Div u ruševinama: Ovako danas izgleda tvornica koja je hranila cijelu Jugoslaviju
Šećerana je ugašena 1. ožujka 2021., kada je većina od 202 radnika otišla iz tvrtke uz otpremninu, a iza tvornice ostaje jedino vrijedna građevinska parcela
Neobična obavijest osvanula u zgradi u Hrvatskoj, ljudi su zgroženi: 'Isti problem i kod nas'
Imate li vi sličnih obavijesti u svojim zgradama? Koja je najneobičnija poruka koja je kod vas osvanula? Šaljite nam na dojavi@vecernji.net
Sve popularnija vrsta kupovine, koju vole i Hrvati, mogla bi 'isprazniti' šoping centre, no je li sigurna?
Nužnost svakog hotela postaje jedna usluga bez koje neki neće opstati na tržištu: 'To je budućnost'