Dok su klubovi postali tvornice i ovise o sponzorima, nacionalna selekcija trebala bi biti svetinja, ali Brazilski nogometni savez 'prodao' je Selecao, nacionalni ponos, korporacijama, piše Goal.com.
Novinar O Estado de Sao Paula Jamil Chad koji živi u Švicarskoj došao je do kopija ugovora Brazilskog nogometnog saveza (CBF) iz kojeg je vidljivo kako se dopušta raznim kompanijama korištenje brenda brazilske reprezentacije. Dok je to još i shvatljivo, dijelovi ugovora zabrinjavaju.
Ugovor je potpisan s tvrtkom ISE koja zastupa nekoliko kompanija, a nema ured u Brazilu, ni zaposlenih, već je samo registrirana na Kajmanskim otocima.
Primjeri:
- Ako izbornik ne pozove igrače iz "A" postave, CBF će dobiti 50 posto manje od ugovorenog novca (oko 850.000 eura)
- Ako igrač ispadne iz reprezentacije zbog ozljede, CBF je obavezan liječničke nalaze poslati i predstavniku igračeva sponzora
- Ako izbornik ne pozove igrača iz "A" postave, onda umjesto njega mora pozvati igrača "jednake marketinške vrijednosti"
Ugovor je potpisan 2011. godine dok je predsjednik CBF-a bio Ricardo Teixeira (mandat mu trajao do 2012.) i traje do 2022. godine. Njegovi nasljednici nisu uspjeli u pregovorima poništiti neke od stavki ugovora kako bi savez dobio više novca.
>> Guardiola otkrio da želi reprezentaciju Brazila: Neymar i ja bili bismo prvaci!
Naši novinari i njihove teze o "reprezentacijama svetinjama".....nemate pojma koliko novca treba da se održava jedan Savez, da se financiraju mase reprezentacija koje su po njim. Smiješni ste.