Zaključak je to studije koju su odradila dvojica profesora ekonomije s Kalifornijskog sveučilišta, Victor Sango i Christopher Knittel.
- Procjenjujemo da su dioničari tvrtki-sponzora Tigera Woodsa u samo nekoliko dana po objavi vijesti o njegovoj automobilskoj nesreći ostali bez pet do 12 milijardi dolara u odnosu na dioničare srodnih tvrtki koje gospodina Woodsa nisu sponzorirale - zaključili su u prologu studije profesori.
Objasnili su potom da su istraživali razdoblje dugo 13 dana, počevši od 27. studenoga, kada se vijest o bizarnoj automobilskoj nesreći pred njegovim imanjem na Floridi pročula, do 11. prosinca, kada je najbolji golfer današnjice, koji godišnje (velikom većinom od sponzora) zarađuje stotinjak milijuna dolara, javno priznao nevjernost supruzi Elin Nordegren.
Uspoređivali su dnevno kretanje vrijednosti dionica Woodsovih tvrtki-sponzora u odnosu na generalni promet na američkim burzama, odnosno promet Woodsovih tvrtki-sponzora u odnosu na tvrtke koje su na tržištu njihovi izravni konkurenti.
Među tvrtkama-sponzorima koje je zadesilo srozavanje vrijednosti dionica na tržištu kapitala, među ostalima, jesu i Accenture, AT&T, Tiger Woods PGA Tour Golf (videoigra), Gillette, Nike, Gatorade i TLC Laser Eye Centers.