Zbog otkrivanja brojnih izvanbračnih izleta, prvi milijarder među sportašima Tiger Woods na tankom je ledu. Javnost i njegova supruga Elin zgroženi su time što je priča o suprugovoj nevjeri proširena na 11 priležnica.
Slobodni pad imidža
Tiger Woods nije svetac kakvim se predstavljao pa je taj (slobodni) pad imidža počeo ugrožavati i njegovo poslovno carstvo. Prvi je reagirao Pepsi odustavši od proizvodnje pića koje je nosilo Woodsovo ime (Tiger Focus). Potom su televizijske kuće prestale objavljivati reklamne spotove s njegovim likom, a sada se čekaju potezi drugih, brojnih, Tigerovih sponzora među kojima su Nike, satovi Tag Heuer, Electronic Arts, TLC Vision, Gillette, Upper Deck, NetJets... Osim toga, Woods ima tvrtku koja se bavi dizajniranjem golfišta i kojoj su narudžbe posustale.
Da bi poslovna šteta bila što manja, Tigerov menadžer Mark Steinberg osnovao je krizni stožer.
Intervju od dva pitanja
Neformalni šef Tigerova sportskog i poslovnog imperija upregnuo je glasnogovornika Glenna Greenspana da sa svojim kontaktima u medijima taj dio štete umanji koliko može. Otkako se prije 12 godina počeo brinuti za Tigerovu karijeru, Steinberg je vrlo oštar prema sedmoj sili, određuje s kim će Woods razgovarati. Tako je nakon turnira u Njemačkoj, trojici odabranih kazao:
– Tiger će dati tri intervjua. Svatko ima pravo postaviti dva pitanja, pri trećem intervju je gotov.
Steinberg sada mora biti blaži, pogotovo što stiže vijest da Kongres SAD-a odgađa dodjelu medalje časti za neka bolja vremena.
blago njemu,...svi komadi se lipe za njega...