ANALIZA

Zašto mladi vatreni ne mogu ostvariti uspjeh? Problem je u Dinamu, Hajduku, Rijeci i Osijeku

Foto: Goran Stanzl/PIXSELL
Zašto mladi vatreni ne mogu ostvariti uspjeh? Problem je u Dinamu, Hajduku, Rijeci i Osijeku
12.11.2024.
u 14:05
Od dosadašnjih 15 europskih U-21 prvenstava na koje se selekcija Hrvatske mogla plasirati, plasman je ostvaren tek na njih pet, a u tih pet nastupa na europskim smotrama Hrvatska je upisala jednu jedinu pobjedu, uz četiri remija i čak jedanaest poraza.

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

TKO JE TKO U HRVATSKOJ TRGOVINI

Od ukupnog kolača od više od osam milijardi eura najveći udio ima pet hrvatskih i pet stranih lanaca

Hrvatska ima četiri puta veći promet u trgovini od Slovenije, ali i manje diskontera kojima i nismo skloni. Kad je riječ o privatnim markama trgovaca, one u Sloveniji čine 36,6% udjela u tržištu, u Hrvatskoj 20,5. Europski prosjek je 37%, a rekorder je Švicarska s udjelom od čak 51,6% u trgovačkim lancima. Hrvati su, međutim, još uvijek vjerni A brendovima proizvođača



Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.