Košarkaški klub Split kreće u privatizaciju, a svoja potraživanja država je odlučila prenijeti na grad Split. Tako će se dugovi za poreze i doprinose koji su sredinom rujna iznosili 23,05 milijuna kuna prenijeti na Split pod uvjetom da se Grad s tim iznosom upiše kao vlasnik košarkaškog kluba.
Gradovima većinski udio
Split će dakle definitivno ići u privatizaciju, a Gradu Splitu država je odlučila omogućiti većinski udio u klubu. Ako Split bude prodavao svoj udio nekome, onda u državnu riznicu mora uplatiti 30 posto iznosa koji utrži za svoj dio kluba. Istim principom država se rješava potraživanja u nogometnom klubu Osijek. Naime, taj osječki sportski klub duguje državi 7,64 milijuna kuna pa će to država prepisati na Grad Osijek.
Jedrilice će biti jeftinije
Prenese li vlasništvo nad klubom nekome drugome ili ako proda svoj udio, i Osijek će u proračun morati uplatiti 30 posto iznosa koji utrži. I dok se sport privatizira, Vlada potiče razvoj nautičarstva u Hrvatskoj na posebno domišljat način. Naime, ministar financija koji je i prepustio dugove klubova gradovima, odlučio je srezati carinske tarife za jedrilice i sportska plovila na minimum, odnosno sa 10 do 12 na svega nešto više od dva posto i uvesti stopu PDV-a od 5 posto na takva plovila. Time pokušava dobiti više nautičara u Hrvatsku i potaknuti da se registrira što više brodova u domaći registar. Prihodi proračuna trebali bi se tako povećati višestruko jer će manja carinska tarifa i PDV značiti da se u Hrvatskoj isplati i kupiti i držati brod, ali i servisirati ga, što će ojačati razvoj nautičarstva.
Super. Prvo su uništili domaću proizvodnju malih plovial, uvođenjem poreza na luksuz. Sada smanjuju stope za uvoz istih. Kada već pišete o tome bilo bi dobro istražiti, tko će omastiti brk.