Nika Fleiss i Ana Jelušić, donedavne A reprezentativke, bit će na Sljemenu 3. i 5. siječnja predvozačice, a jedina B reprezentativka Sofija Novoselić (21) teško se ozlijedila, baš kao i nadarena Andrea Komšić (15).
– Petnaestogodišnja Saša Tršinski je potencijal, no ne želimo je gurati tri stube gore da nam se ne dogodi da nakon toga padne četiri stube natrag – kazuje direktor utrke Vedran Pavlek.
I dalje stežemo remen
Prema direktorovim riječima, nastavljeno je rezanje proračuna priredbe, no bude li se remen još stezao, "Kraljica" će ostati bez zraka.
– Lani smo srezali proračun za dva milijuna, a sada za 500.000 kuna. Mislim da smo s time došli do donje granice jer cijene goriva i hrane rastu, a mi želimo držati priredbu na ovoj razini. Mi, da bismo opstali, moramo biti najbolji.
Konkretnije o proračunu govorio nam je predsjednik Organizacijskog odbora Miho Glavić.
– Proračun je 23 milijuna kuna u kojima Grad sudjeluje sa 4,5 milijuna. Mi smo ponosni što 76 posto naših prihoda stiže iz realnog sektora i što su oko sedam milijuna kuna uplatili stranci.
Najveći je problem i dalje akumulacijsko jezero.
– Naše jezero ima kapacitet pet tisuća kubičnih metara, a za minimalno zasnježenje potrebna su nam četiri puna jezera. Semmering, recimo, ima jezero od više od 40 tisuća kubičnih metara koje su sagradili za manje od milijun eura, bez veće intervencije u prirodu. Ne daj Bože da se dogodi da nema dovoljno hladnih dana ili vode pa da ne napravimo staze, došlo bi do ozbiljnih razgovora s FIS-om.
Osigurali smo utrku
Mogućnost neodržavanja utrke zbog vremenskih (ne)prilika pokrivena je uplaćenim osiguranjem kod specifičnih osiguravajućih društava kakva imaju goleme datoteke koje se koriste za svoje procjene.
– Uplaćeno je osiguranje i svojevrsni dokaz da ćemo sve učiniti da utrke bude, što od nas očekuju i naši sponzori – govori Glavić.
dosta je razbacivanja novcem poreznih obveznika na megalomanske projekte upitne isplativosti nisu mogli napraviti normalnu utrku svjetskog kupa, nego su morali napraviti najglamurozniju i najskuplju utrku svjetskog kupa, a npr. žičara stoji četvrtu godinu i možeš misliti kaj će se dogoditi ako ne bude utrke, pa koliko ih se odgađa svake sezone pa ništa, a i guzonjama iz FIS-a se radije ide u Sheraton i Westin, nego u austrijske i švicarske kolibe