U današnje doba skupiti dovoljno novca nije jedini problem prilikom
kupnje automobila. Osim tog “detalja”, još je teže odlučiti se za
kupnju modela koji vam najbolje odgovara, odnosno modela kojim se za
isti iznos novca dobiva više.
Pri odabiru automobila mnogo je niti vodilja koje presuđuju u odluci, a
pokušat ćemo proanalizirati što se sve može dobiti za približno 150
tisuća kuna, odnosno 20-ak tisuća eura. Vjerujemo da se, kad dođete u
trgovinu mješovitom robom, često ne možete odlučiti koji kruh odabrati
– bijeli, polubijeli, kukuruzni, raženi, integralni,... Kako li je tek
s nečim poput automobila, što se ne kupuje i ne mijenja svaki dan, i za
što je potrebno izdvojiti mnogo više novca.
Dok mnogi traže automobil koji će ispuniti njihove potrebe na duže
razdoblje, bilo da je riječ o mlađima koji tek počinju obiteljski život
ili starijim vozačima koji traže nešto čime će lako prevoziti alat u
vikendicu, mnogo je i vozača koji su napokon dobili priliku kupiti
automobil baš po svojoj volji.
Bilo da je riječ o sportskom automobilu, SUV-u ili pak obiteljskom
modelu, nakon odabira pojedine klase ili konkretnog modela, slijedeća
prepreka jest kako se odlučiti koji je motor dovoljan. Je li možda
riječ o početnom benzinskom agregatu ili, pak, snažnijoj varijanti
dizelske inačice?! Kod nekih se modela nameće pitanje je li potrebno
odabrati izvedbu koja nudi pogon na sva četiri kotača.
Dvojbi je, u svakom slučaju, mnogo. Vjerujemo stoga da se sada slažete
s ranije navedenom tvrdnjom da je odabir pravog automobila stvarno
teška odluka. Imate li i sami ovakvih “slatkih” nedoumica, nudimo vam
pregled nekih od zanimljivijih modela koji se nude po pojedinim
kategorijama automobila. I, nakraju, zapamtite - nitko vam ne može
istinito odgovoriti na pitanje koji je automobil najbolji, kao ni koji
je automobil najkvalitetniji. Sve ovisi o vama.
Modeli koje treba pokazivati
Tzv. imidž automobili većinom su stvar želje velikog broja ljudi. Riječ o automobilima kod kojih će se rijetki pitati, odnosno negodovati zbog veličine prtljažnog prostora. Ovo je segment vozila u kojem se traži individualizacija, a mnogo je važnije ponuditi nešto što drugi proizvođač još ne nudi. Retro modeli, odnosno novije i moderne izvedbe nekad popularnih automobila, pravi su pogodak za imidž vozilo. wSve je krenulo kada je Volkswagen modelom Beetle obnovio legendarnu Bubu. Danas je ipak mnogo aktualnija izvedba Minija ili, pak, Fiatova modela 500. Već godinama atraktivan Smart s modelom Fortwo uvijek je primamljiv i mladima i starima, i ženskim i muškim vozačima.
Uživanje pod suncem i mjesečinom
Osim modela koje smo svrtali u skupinu imidž vozila i modeli koji se nalaze u kategoriji kabrioleta stvar su požude. Svojevrsni boom u prodaji modela bez krova, odnosno razvoj cupe/cabrio segmenta dogodio se dolaskom na tržište Peugeota 206 CC. Nakon njega uslijedila je prava poplava manje ili više uspješnih izvedbi, a trenutačno aktualni 207 CC još drži zavidnu poziciju. Zahvaljujući električno sklopivom metalnom krovu ovi su modeli postali dostupni za uporabu i zimi. Govorimo li o modelima bez krova, ne smijemo zaboraviti na Miatu, odnosno Mazdu MX-5, koja se odnedavno također nudi s tvrdim sklopivim krovom.