Europa objavio reportažu o Hrvatskoj na 11 stranica

Talijani reklamiraju Primošten

Foto: import
Talijani reklamiraju Primošten
26.07.2006.
u 17:16
Pogledaj originalni članak

Pod velikim naslovom "Hrvatska - u Primoštenu najljepše more pred kućom" i obilje fotografija dalmatinskog turističkog mjesta tiskani su na naslovnici poznatog časopisa BellEuropa, koji izdaje milanski nakladnik Giorgio Mondadori.

Međutim, ono što će najvjerojatnije iznenaditi mnoge stanovnike i turističke djelatnike poznatog dalmatinskog turističkog mjesta Primoštena jest da je o njihovoj ponudi i ljepotama objavljena reportaža na čak jedanaest  stranica. I to u nakladi od 80.000 primjeraka u specijaliziranom časopisu koji se bavi europskim turističkim središtima. Međutim, uoči ferragosta, kad će na hrvatski Jadran doći stotine tisuća talijanskih turista, radost Primoštenaca moći će podijeliti sva turistička mjesta širom Hrvatske.

U sklopu časopisa BellEuropa, čija je cijena 3,90 eura, prodaje se vodič Croazia od 328 stranica, koji stoji samo 2,90 eura. Taj vodič izdaje se u suradnji s poznatim vodičima Michelin i besplatna je promidžba za sezonu i posezonu u Hrvatskoj. Tim više jer se i časopis i vodič reklamiraju u većem broju tiskovina u ukupnoj nakladi većoj od 10 milijuna primjeraka. 

 Još lani u srpnju rasprodano je prvo izdanje vodiča Hrvatska, koje smo tiskali u nakladi od 75.000 primjeraka, pa smo odluči tiskati drugo izdanje. I ovaj se put vodič dobro prodaje  rekao nam je Giuseppe Grandello,  rukovoditelj sektora prodaje nakladnika Giorgio Mondadori.

Pogledajte na vecernji.hr