Krajem prošle godine novinski su se stupci punili predviđanjima kako će
se s prvim danom ove godine drastično povećati cijena plina.
Informacije koje su dolazile iz vodeće naftne kompanije u Hrvatskoj
odnosile su se, prije svega, na zemni plin koji dolazi iz Rusije, ali
ne i na domaću mješavinu propana i butana koji se koristi i za pogon
motornih agregata.
I dalje mu je cijena 3,35 kune, a nema više nikakvog govora kako bi se
cijena trebala povisiti na pompozno najavljivanih 5 kuna. To je jedan
od razloga uspjeha naše ideje da u testni primjerak Renaulta Koleosa
ugradimo plinsku instalaciju.
Sada su prošla već gotovo tri mjeseca od ugradnje plina, pa donosimo i
prve realnije dojmove. Iako su mnogi skeptični na ugradnju plina u
automobile i misle da je plin vrlo nesiguran, odmah na početku jasno i
glasno naglašavamo kako u dosadašnjem dijelu korištenja Koleosa s
plinskom instalacijom nismo imali nikakvih neugodnih iskustava.
Od ugradnje do prošlog tjedna Koleosom smo prevalili gotovo devet
tisuća kilometara, uglavnom po domaćim prometnicama. I dok je do
ugradnje plina Renault Koleos, opremljen 2,5-litrenim
četverocilindrašem od 170 konja, u prosjeku trošio približno 11 litara,
sada nam je potrošnja plina oko 12,5 litara na stotinu kilometara.
Prevedemo li to u kune, znači da smo prije za stotinu kilometara morali
izdvajati 77,22 kune (litra eurosupera 95 stoji 7,02 kune), dok sada
isti put prevalimo za 41,87 kune (litra plina je 3,35 kune).
Nastavimo li ovom računicom dalje, dolazimo do činjenice kako se
početna investicija od 14.759 kuna isplaćuje nakon otprilike 42 tisuće
kilometara. Naravno, treba imati na umu da postoje male razlike u
cijeni održavanja vozila, te potrebi za korištenjem aditiva, no uzmemo
li u obzir i te dodatne troškove te pretpostavimo li da je isplativost
i nakon više od 50 tisuća kilometara, to je u svakom slučaju isplativa
investicija.
Naravno, treba imati na umu da to govorimo iz perspektive vozača koji
godišnje radi vrlo velik broj kilometara. Time se samo potvrđuje
ustaljena teza kako se plin ustvari najviše isplati “trkačima na duge
staze”.
Testiranje Renaultovog Koleosa opremljenog i plinskom instalacijom
Radila je na kruzeru samo za odrasle: 'Ono što se događa u crvenoj sobi za mnoge bi moglo biti previše'
‘Unose potpuno nove madrace i postavljaju ih svake večeri s plastičnim prekrivačima i čistim plahtama'.
FOTO Nagledali smo se svakakvih stanova u Zagrebu po visokoj cijeni. No ovaj je poseban hit
Stanu je potrebna potpuna adaptacija, a sastoji se od ulaznog hodnika, dnevnog boravka, spavaće sobe, kuhinje s blagovaonom, kupaonice i odvojenog toaleta
Zagrepčanka mora platiti trošak liječenja u Hrvatskoj jer je imala prebivalište u Njemačkoj
Sutkinja nije posebno cijenila to što tuženica tvrdi da u spornom razdoblju nije živjela u Njemačkoj niti je tamo bila osigurana, jer je D. D. u tijeku postupka u cijelosti izmijenila tvrdnje o tim okolnostima "a što ukazuje na to da su prigovori tuženice isključivo usmjereni izbjegavanju građanskopravne odgovornosti"
Od studentske ideje do utjecajnog portala: 'Nije bilo bogatih roditelja, nego “ajmo pa kud puklo”
Ivan Šarić i Natko Beck razgovarali o neočekivanoj temi važnoj za sve građane