U 2009. Renault će imati najmlađu gamu u Europi

04.03.2009.
u 12:02
Pogledaj originalni članak

Tijekom godine na tržište stiže osam novih modela, među kojima su Novi Renault Scénic i Novi Mégane Grandtour, i tri nove verzije, Mégane Renault Sport, Clio faza 2 i Trafic faza 3.

Obnova srca game Renault
Renault dovršava obnovu srca game predstavljanjem tri modela obitelji Mégane - Scénic, Grand Scénic, Mégane Grandtour – i Novog Clia Berline i Grandtour. Mladost game kompaktnih vozila i jednovolumena čini pravu snagu marke : prodaja malih i srednjih automobila zapravo predstavlja 70% europskog tržišta u 2008. (38,3% za male automobile i 31,8% za srednje automobile).

Strastvena vozila
Renault odsada ima potpunu i atraktivnu gamu sportskih automobila proizašlih iz serijskih vozila s izuzetnim omjerom snage,uspješnosti i cijena : Twingo Renault Sport lansiran u ljeto 2008, Clio Renault Sport i Mégane Renault Sport predstavljeni u Ženevi. Ovo tržište koje je 2008. obuhvaćalo 135 000 vozila u Europi izvrstan je pokretač imidža marke osim Formule 1 i nudi potencijalnu klijentelu koju Renault želi iskoristiti.

Gama prilagođena novim ekološkim zahtjevima
Zahvaljujući odavno poduzetim naporima Renault se 2008. smjestio među najučinkovitije proizvođače u Europe što se tiče emisija CO2. 60 % vozila koje je Grupa prodala 2008. u Europi ispuštaju manje od 140g CO2 po km (u usporedbi s 48% u 2007.) među kojima jedna trećina ispušta manje od 120 g.
U 2008. potpis eco2 proširen je i na gamu Dacia s benzinskim, diesel motorima, onima na tekući plin ili bioetanol. Tri kriterija za potpis Dacia eco2 identična su onima za Renault eco2 i pokrivaju cijeli životni vijek vozila (razvoj, proizvodnja, uporaba i recikliranje). Dacia tako pokazuje da pristupačne cijene i briga za okoliš stoje rame uz rame.
55,2% vozila koje je grupa Renault (marke Renault i Dacia) prodala u Europi 2008. su mali automobili (segmenti A i B), za razliku od 49% u 2007. godini. Ova bi se tendencija trebala nastaviti u 2009. i povećati udio osobito štedljivih motora.

Dacia, novi način konzumiranja automobila
Vjerna sebi, marka Dacia ponovno je priredila iznenađenje i dovela u pitanje predrasude. Ovaj puta na ženevskom salonu automobila, predstavljajući futuristički crossover imena Duster koji će postati nositelj imidža marke.

Plod uske suradnje između Renault Design Central Europe (Bukurešt, Rumunjska) i Renault Design Technocentre (Guyancourt, Francuska), Duster je prvo konceptualno vozilo marke Dacia.
Duster ima „mišićavu“ karoseriju koja upućuje na robusnost marke, uz dodatak sportskog duha.
Igra boja, veliki prostor i prilagodljiva rješenja u unutrašnjosti nude kupcima istinsku udobnost.

Od lansiranja Logana 2004. Dacia je postala mjerilo za novi način konzumiranja automobila. Njezini kupci mogu birati :
najbitnije od automobila po pravednoj cijeni
pouzdana, robusna, udobna, ekonomična i ekološka vozila,
u okviru game od pet vozila: Sandero, Logan, Logan MCV, Logan van i Logan pick-up.

MLADI ODLAZE

Nepalci, Filipinci, Egipćani... Strani radnici pohrlili u hrvatski grad. Domaće stanovništvo bježi: 'Zatvorili smo šest škola'

Stanovništvo Vrgorske krajine većinom čine stariji i nemoćni ljudi, dok se mladi, u potrazi za boljim životnim uvjetima, sve češće sele u zapadnoeuropske zemlje ili na obližnju Makarsku rivijeru. Prema popisu stanovništva, grad Vrgorac s 27 mjesnih odbora broji 5.911 stanovnika, no stvarni broj stanovnika na terenu procjenjuje se između 3.500 i 4.000

Pogledajte na vecernji.hr