Čekamo što će biti. Raspoloženje među radnicima je nikakvo i svi smo
napeti kao puške – ističe Mario Pribanić, radnik IGM-a Tounj.
Stečaj-spas
Nakon što su početkom tjedna stupili u štrajk zbog neisplate plaća za
veljaču, ožujak i travanj, radnici su nastavili s proizvodnjom.
Međutim, ukoliko im tvrtka ne isplati plaću do 15. lipnja, tvrde, kreću
u štrajk, unatoč tomu što su svjesni kako bi tvrtka zbog toga mogla u
stečaj.
– Možda bi nas to i spasilo – ističe Pribanić.
Jozo Kalem, direktor riječkog Euro-petrola, ne zna ništa o prijedlogu
stečaja IGM-a koji je predložila njegova tvrtka Trgovačkom sudu u
Karlovcu zbog, kako saznajemo od sutkinje Goranke Boljkovac,
potraživanja od gotovo 90 milijuna kuna.
– O tome se brine odvjetnik tvrtke – kaže Kalem, odbijajući išta više
telefonski komentirati.
U javnost je, pak, dospjela informacija kako je karlovačka TV 4 rijeke,
čiji je suvlasnik Ivan Pađen, također u problemima. No, drugi suvlasnik
i direktor televizije Josip Grdina to poriče.
– Zašto bismo bili u problemima? Plaće se isplaćuju, a program se
emitira. Nema također ni prevelikih potraživanja prema nama –navodi
Grdina. Iako tvrdi da s IGM-om TV4 rijeke nisu povezane, činjenica jest
da se za potrebe televizije koriste vozila s logom upravo tounjske
tvrtke.
Pađen šuti
U vezi s tim smo kontaktirali i samoga Ivana Pađena, ali nam je on
odbio dati bilo kakav komentar.
TOUNJSKA KRIZA
U iščekivanju raspleta problema u IGM-u radnici poručuju: 'Napeti smo kao puške'
UHIĆENJA ZABRINULA GRAĐANE
Zakone su prekršili i kupci nelegalnih IPTV usluga. 'Onaj tko je kupio nelegalan paket solidarno je odgovoran za štetu'
Kristina Delfin Kanceljak: Sumnjam da će država ići protiv nekoliko tisuća ili desetaka tisuća krajnjih korisnika tih 'usluga'
I DALJE ISPRED REALA
Što sad čeka Dinamo? Slijedi ključna utakmica, ako misle proći u Ligi prvaka tu ne smiju kiksati
Granica za prolaz je na Realovih šest bodova, a ona će, pretpostavlja se, nakon preostalih 270 minuta nogometa biti na deset. Vidjet ćemo hoće li je plavi uspjeti uhvatiti
DOBRO PROVJERITE PRIJE KUPNJE
Oprez! Ovo su najrizičniji rabljeni auti koji se prodaju u Hrvatskoj
Drugi problem su štete koje je automobil pretrpio. Svaki auto prije ili kasnije doživi prometnu nesreću, no što je previše - previše je.
Vikendima čak 62,3% 13-godišnjaka više od tri sata dnevno radi aktivnosti koja može uzrokovati niz problema
Znate li koliko vas mogu koštati pretrage bez dopunskog osiguranja?