BLAGDANSKA ŠOPING-GROZNICA

Ususret Božiću iz Kine poručili da će podići kvalitetu igračaka koje proizvode

25.11.2008.
u 15:56
Pogledaj originalni članak

Kina, koja ima najveći udio na svjetskom tržištu dječjih igračaka (čak 60 posto globalne proizvodnje), prije početka sezone blagdanske kupnje poručila je kako će učiniti sve kako bi povećala kvalitetu svojih proizvoda namijenjenih najmlađima.

Proteklih godina učestalo su se nizale optužbe, a zatim i povlačenja iz prodaje igračaka koje su proizvedene u Kini, i to zbog uporabe za zdravlje opasnih tvari, boja ili, pak, zbog nekvalitetno sastavljenih igračaka čije su dijelove djeca lako mogla progutati.

U cilju podizanja kvalitete proizvedenih igračaka, kako prenosi BBC, glasnogovornik je kineskog ministarstva vanjskih poslova poslao i poruku kako se tamošnji proizvođači ne smiju povoditi inozemnim dizajnom igračaka koji su nekvalitetni.

S obzirom na to da je Kina najveći svjetski izvoznik igračaka, primjerice u 2006. godini prodala ih je u vrijednosti od 60 milijarda dolara na inozemnim tržištima, ne začuđuje da su konačno iz te zemlje poslali poruku kako će više pozornosti posvetiti njihovoj sigurnosti, posebice kada je u pitanju zdravlje onih kojima su namijenjeni - djeci.

Osim zbog upitne sigurnosti dječjih igračaka, Kina se našla na tapetu prozivke potrošača diljem svijeta i zbog upitne kvalitete i sastava mlijeka, te zubnih pasta.

Ususret sve bližem Božiću, kada će većina igračaka proizvedenih u toj dalekoistočnoj državi biti i kupljena, Kina želi potrošače diljem svijeta uvjeriti u kvalitetu svojih proizvoda.

Pronađe li se i najmanji problem u nekoj igrački, ona ne smije biti namijenjena izvozu, obznanio je glasnogovornik kineskog ministarstva vanjskih poslova Qin Gang.

Poručio je i da proizvođači moraju voditi više računa u izradi igračaka, ali i njihovu inozemnom dizajnu. Ova poruka poslana u predbožićno vrijeme nije samo izraz potrebe da se podigne kvaliteta kineskih igračaka, nego i da se vrati povjerenje kupaca kojih je zbog udara krize sve manje. Naime, prema službenim podacima, čak pola kineskih izvoznika igračaka doživjelo je kolaps proizvodnje zbog posljedica financijske krize.

Pogledajte na vecernji.hr