Novost od jučer na prvoj stranici Večernjaka, točnije u logotipu lista, ili, kako bi novinari rekli, u glavi lista, nije izazvala značajnije reakcije čitatelja. To je za nas u Večernjaku dobar znak. Nedavno smo proveli istraživanje u kojem smo naše čitatelje pitali o mnogim pojedinostima u listu, pa tako i o logotipu.
Zamolili smo ih da se izjasne o novom rješenju i dobili zanimljive odgovore. Najčešći su bili: novi logotip ima nacionalno obilježje, modernije je dizajniran, svaka je promjena dobrodošla, logotip je ljepši, elegantniji... Bilo je, dakako, i onih koji su se izjasnili za stari logotip s argumentima: bolje se vidi, navikli smo na njega, tradicija...
Zanimljiv je i redakciji vrijedan podatak da su novu glavu bolje prihvatili mladi čitatelji, posebice učenici i studenti, a nešto slabije umirovljenici, na primjer. Mladi su skloniji estetskom dotjerivanju logotipa, više vole promjene nego tradiciju, a posebno im se sviđa motiv kockica jer, kako kažu, ističe se nacionalni, hrvatski identitet.
S druge pak strane, dugogodišnja vjernost naših čitatelja podrazumijeva vezanost za dosadašnji izgled, pa odatle i načelno odbijanje promjene vizualnog identiteta. Jedini argument je navika, odnosno, prepoznatljivost. Nisam odmah primijetio novi logo, ali baš je dobar. Mi smo mali narod, ali se ne trebamo ustručavati isticati svoj identitet rekao mi je čitatelj.
Novine su poput organizma, rastu i razvijaju se, prilagođavaju vremenu i zahtjevima čitatelja. Tako se mijenja i Večernjak, nadamo se, uvijek nabolje.