U mnogim zapadnoeuropskim zemljama i više od 90 posto pojedinih novina
prodaje se u pretplati, a onaj manji dio na kioscima. Razlog: čitatelji
su godinama vjerni svom listu, jeftiniji je nego na kiosku, dobivaju ga
na kućni prag u vrijeme kad to žele.
Kod nas je posve obratno. Najveći dio naklade prodaje se na kisocima, a
tek mali dio putem pretplate. Kako baš Večernjak ima desetke tisuća
čitatelja koji su mu vjerni ne samo godinama nego i desetljećima (čujem
to svakog dana u razgovoru s vama), Odjel pretplate ima zadatak okupiti
što više čitatelja koji su spremni mjesečno ili na dulji rok plaćati
list i dobivati ga na kućnu adresu.
Ruku na srce, ne baš svuda na zadovoljstvo čitatelja, ali ni Večernjeg
lista. Naslušala sam se i sama primjedaba na dostavu novina i sve ih
prenosila ljudima u Odjelu pretplate, a oni dalje Odjelu distribucije,
ali i upravi Večernjeg lista.
Među ostalim, rekla sam im da u Rijeci pretplatnici češće ostaje bez
novina nego što ih dobiju, u Zagorju se događa da Večernjak ne stigne
na vrijeme, u Zagrebu iz novina nestaju prilozi, poput TV tjedna, na
primjer, ljudi u tzv. call centru, odnosno, pozivnom središtu,
neljubazni su, mora se zvati više puta... Isplatilo se.
Najprije sam dobila signal iz uprave da se zahvaljujući i našim
nastojanjima stvari u pretplati kreću nabolje, a onda sam zamolila
Suzanu Paškvan, voditeljicu Odjela pretplate, da mi objasni o čemu je
riječ.
Najvažnija je novost nabava novog informatičkog sustava pretplate koji
će, kako ja to vidim, biti gotovo svemoguć. Omogućit će preciznu
evidenciju pretplatnika i njihovih želja. Odjel će stalno propitivati
zadovoljstvo pretplatnika, ali i sebe. Kriteriji će biti dostupnost,
brzina, ljubaznost, zadovoljstvo obradom i, s druge strane, vaše
zadovoljstvo ljudima iz Odjela te dostavom (mjesto i vrijeme).
Uvjet dobre komunikacije je, uz osposobljene ljude, i dobra telefonska
centrala, a s njom stiže i broj 0800, što znači besplatan poziv za
pretplatnike. Mogu zamisliti kako se ljutite kad ne dobijete plaćene
novine, tražite objašnjenje i sve to na svoj trošak. Zauzete telefonske
linije neće biti, ako bi se i to dogodilo, ostavit ćete poruku, a
operateri će nazvati vas.
Danas je ipak najviše problema u distribuciji. Upravo je završen novi
program, a cilj mu je bitno popraviti kvalitetu i proširiti područje
distribucije. Pridonesite i vi uspjehu, javite nam o problemima koje
imate s pretplatom na tel: 01 63 00 888, 63 00 648 i 63 00 849, faks:
01 63 00 777, e-mail: pretplata@vecernji.net
i pismom na Večernjakovu adresu.
Večernji na kućnom pragu
Simona Mijoković: 'Djed Božićnjak' sotonsko je djelo, a svoju djecu ne darujem na dan Božića
- Moja djeca ne vjeruju u postojanje "Djeda Božićnjaka". To je sotonsko djelo i sigurno znam da svoj život, roditeljstvo i odgoj želim graditi na stijeni Isusa. Ta stijena neće se nikada srušiti. A kada je nešto sagrađeno na pijesku, na lažima, kad tad će se srušiti. Moja djeca znaju da je "Djed Božićnjak" lažac i da ne postoji. On je čak i kradljivac, uzima sve ono što Božić uistinu jest, rođenje Isusa Krista. Uzima kroz nametnutu kupovinu, a što je lažni privid sreće - istaknula je za Večernji list Simona Mijoković.
Izdvajamo 15 najboljih cjenovno pristupačnih hidratantnih krema koje stručnjaci obožavaju
FOTO Snijeg paralizirao promet prema Jadranu, autocesta zatrpana, pogledajte kako izgleda
Većina državnih cesta kroz Liku zatvorena je za sve skupine vozila zbog nanosa snijega i olujnog vjetra uključujući i državnu cestu DC1 na dionici Korenica-Ondić-Gračac
Testirali smo Xiaomi Smart Air Purifier Elite u uredu i evo što mislimo
Zrak koji dišemo često uzimamo zdravo za gotovo, no njegova kvaliteta ima značajan utjecaj na naše zdravlje.
Jedna vrsta štednje je hit među studentima: 'Studenti nisu bespomoćni kad su u pitanju financije'