U vremenima potresa i koronavirusa, nikada nije bilo teže poslati poruku optimizma i zajedništva. Djelatnici Sberbanka zasukali su rukave i odlučili to napraviti plesom. Uz ritam dobro poznate pjesme „Jerusalema“, čak 200 zaposlenika i 50 članova njihovih obitelji priključilo se globalnom plesnom izazovu s jednim ciljem – da budu podrška jedni drugima.
Dobro poznati koraci snimljeni su na više od 30 lokacija diljem Hrvatske pa se tako u videu mogu vidjeti ljepote brojnih gradova – od Zagreba, Zadra, Rijeke, Osijeka, Čakovca, Splita, Varaždina, Šibenika, Slavonskog Broda pa sve do Dubrovnika.
Video promovira ljepote Hrvatske pred turističku sezonu te će biti primijećen među turistima, ali i svima onima koji istražuju ljepote Lijepe naše.
„Pripreme su trajale više od mjesec dana. Snimali smo po kiši i vjetru, no ništa nam nije bilo problem napraviti. U ova teška vremena želimo vratiti optimizam i zajedništvo u Hrvatsku, probuditi vjeru, pokazati ljepote Hrvatske i podsjetiti da je najbitnije da smo tu jedni za druge. Željeli smo zahvaliti našim zaposlenicima na predanom radu i pružiti im mogućnost da zajednički obilježimo razdoblje iz kojeg smo izašli jači i složniji“, izjavila je direktorica Marketinga Sberbank Tihana Mamić.
Društveno odgovorno djelovanje i poslovanje sastavni je dio strategije Sberbanka. Sudjelovanjem u #jerusalemadancechallenge Sberbank se priključio izazovu kojeg je otplesalo na stotine tisuća ljudi diljem svijeta, preko mnogo gradova i država pa sve do Hrvatske.