čitatelji odlučili

2011. bila je godina uspjeha Večernjeg lista

Foto: VL
city
Foto: VL
forum
Foto: VL
vojna povijest (1)
Foto: VL
gle!
Foto: VL
max
27.01.2012.
u 12:00
Večernji list bio je najprodavaniji u kategoriji novina istog cjenovnog ranga – gotovo 70.000 prodanih primjeraka svakoga dana – što je rezultat koji nisu uspjele ostvariti nijedne druge novine u kategoriji.
Pogledaj originalni članak

2011. bila je godina uspjeha i novih izdanja. Večernji list bile su u 2011. najčitanije dnevne novine u svojoj kategoriji. Čitatelji su Večernjak izabrali kao najkvalitetnije dnevne novine u Hrvatskoj, a pokrenuo je i pet novih izdanja – Forum, Večernji list City, Max!, Gle! i Vojnu povijest.

Večernji list bio je najprodavaniji u kategoriji novina istog cjenovnog ranga – gotovo 70.000 prodanih primjeraka svakoga dana – što je rezultat koji nisu uspjele ostvariti nijedne druge novine u kategoriji. Osim toga, prema istraživanju MEDIApulsa, Večernji list najčitanije su novine u svojoj kategoriji u Gradu Zagrebu. Od ukupnog broja čitatelja dnevnih novina u istom cjenovnom rangu, 59,2 posto čita Večernji list. Izvrstan je i podatak da je Večernjak u posljednjih pet mjeseci 2011. u Gradu Zagrebu i Zagrebačkoj županiji privukao čak 22.000 novih čitatelja.

Najkvalitetnije dnevne 
novine prema mišljenju 
čitatelja

Ipak, najvažnije priznanje koje je Večernji list dobio potkraj prošle godine jest zlatna medalja Qudal za kvalitetu. Nezavisno znanstveno istraživanje, što ga je u rujnu 2011. proveo GfK centar za istraživanje tržišta, potvrdilo je Večernji list kao najkvalitetnije dnevne novine u Hrvatskoj po mišljenju čitatelja. Istraživanje je provedeno na reprezentativnom uzorku od 403 ispitanika. Time se Večernji list našao u ekskluzivnom društvu najkvalitetnijih brendova u Hrvatskoj među kojima su Agrokor, Konzum, PIK Vrbovec, Zvijezda, Ledo, Jamnica, Coca-Cola, Mercedes, Nestle, The Regent Esplanade Zagreb, City Center One...

Uspješna nova izdanja

Osim priznanja čitatelja i impresivnog broja prodanih primjeraka, Večernji list prošle godine pokrenuo je i pet novih izdanja – Forum, Max!, Večernji list City, Gle! i Vojnu povijest.

Forum je tjednik koji se na tržištu etablirao kao izdanje bez žutila, tračeva i spinova te kontinuirano bilježi sve veću čitanost. Kvalitetnim i odgovornim novinarstvom Forum čitateljima prenosi jasne i točne informacije o svim aktualnim događajima u zemlji i svijetu. U Forumu čitatelji mogu naći intervjue s mnogim značajnim osobama, komentare i analize uglednih autora, kratke i britke analize, top-vijesti, sportske vijesti, poslovne teme, preporuke kako se i gdje zabaviti... Više od 25.000 čitatelja tjedno potvrda je da inovativni tjednik za kulturu, društvo i životni stil privlači modernu generaciju čitatelja u sve većem broju.

Max! je jedini sportski tjednik na tržištu koji će u ožujku 2012. obilježiti prvih godinu dana izlaženja. Ekskluzivnim pričama i intervjuima, te zabavnim pristupom sportu kao najvećem showu današnjice, vrlo brzo je postao hit među čitateljima, pa su već u ljetnim mjesecima, kada je sport najtraženije štivo, naklade bile veće i od 30.000 primjeraka. Vjernost Maxu čitatelji su pokazali i velikim brojem pretplata u prvoj godini izlaženja, a Max! se posebno ambiciozno priprema za ovogodišnje spektakle - Europsko nogometno prvenstvo u Ukrajini i Poljskoj, te Olimpijske igre u Londonu.

Večernji list City, novi besplatni tjednik posvećen gradu Zagrebu, najbolji je vodič za zabavni život u metropoli. U Cityju čitatelji mogu naći sve što je potrebno za dobar provod – ‘must have’ odjeću te događanja koja ne smiju propustiti. Večernji list City izvještava o svakodnevici i lokalnoj problematici, svakog tjedna donosi novosti o autima, nekretninama i informatici, vodi na sniženja, predstave i događanja, savjetuje o zdravlju, gastronomiji, relaksaciji i edukaciji. Do svojih čitatelja stiže kolportažom na najprometnijim gradskim lokacijama te dostavom u sandučiće svih 17 gradskih četvrti. Naklada je veća od 160.000 primjeraka tjedno, po čemu je najtiražniji besplatni tjednik na tržištu.

Teen magazin Gle! ultimativni je vodič kroz showbizz, lifestyle, kulturu, sport, modu i slatke teen priče, prijateljstva, ljubavi i škole. U magazinu tinejdžeri mogu naći i savjete o njezi te uljepšavanju primjerene njihovim godinama te se upoznati s novim teen trendovima u svijetu. Već je prvi broj dvomjesečnika Gle! prodan u više od 6000 primjeraka, što najavljuje sjajnu budućnost.

Vojna povijest jedini je magazin takve tematike u zemlji i regiji. Osmišljen po uzoru na najpopularnije svjetske povijesne mjesečnike poput Historyja, Military Historyja ili World War II magazina, Vojna povijest prvim je brojem privukla mnogo čitatelja i ljubitelja vojne tematike. Magazin se najviše bavi tematikom 20. stoljeća, otkriva mnoge političko-špijunske intrige, nepoznate činjenice o poznatim liderima te donosi dosad neobjavljena svjedočanstva koja bacaju novo svjetlo na neke povijesne događaje. Redovita čitateljska publika i više od 7000 prodanih primjeraka mjesečno najbolja su potvrda kvalitete.

Kategorija = novine 
istog cjenovnog ranga Izvor: Večernji list, siječanj – prosinac 2011.; Ipsos Puls, istraživanje MEDIApuls, srpanj – prosinac 2011.; QUDAL.COM/CROATIA-10WQ6

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 11

DU
Deleted user
12:15 27.01.2012.

Dragi Vecernjakovici, koliko god si sami pripisavli kojekave \"uspjesnosti\", razinu jednih ozbiljnih novina u Hrvatskoj necete nikada postici. Ni po izabranoj tematici, ni po kvaliteti clanka, ni po etici i profesionalnosti \"novinara\". Tu ima citav niz novina u Republici Hrvatskoj koji nemaju mozda vasu tirazu, ali zato imaju kvalitetu, profesionalnost, novinarsku etiku i vjerodostojnost. Ako se uzme kolicina ispred kvalitete onda vas samoproglaseni rezultati mogu zadovoljavati. No ako gledate kvalitetu ispred kolicine, tad vas ponekad mora biti i sram onog sto prezentirate citatelju.

DU
Deleted user
12:20 27.01.2012.

27.01.2012. u 12:13h tetec99 je napisao/la: a zasto nije 24 sata zabadava, ako je vec vecernji skopirao jednu novinsku agenciju u europi koja ima 24 minute i one su zabadava, vecernji ima 24 sata i kosta 4 kune, ista dimenzija druge teme a obje su pune reklama ===== 24sata je zabadava, ali nije besplatan.

OB
-obrisani-
12:13 27.01.2012.

a zasto nije 24 sata zabadava, ako je vec vecernji skopirao jednu novinsku agenciju u europi koja ima 24 minute i one su zabadava, vecernji ima 24 sata i kosta 4 kune, ista dimenzija druge teme a obje su pune reklama