Promo

37 000 korisnika servisa ePošta ima mogućnost jednostavnog pristupa sustavu e-Građani Vlade RH

Foto: PR FOTO
ePošta
Foto: PR FOTO
ePošta
VL
Autor
PR Članak
13.04.2015.
u 08:45
Korištenjem jedinstvenog elektroničkog identiteta, u okviru sustava e-Građani, svi korisnici mogu jednostavno i ubrzano elektronički komunicirati s javnom upravom te sigurno pristupati e-uslugama javne uprave.
Pogledaj originalni članak

Servis Hrvatske pošte ePošta, a koji je za korisnike aktivan manje od godinu dana, do danas je prepoznalo 37 000 korisnika. Osim što pomoću ovog servisa korisnici mogu sigurno, jednostavno i brzo plaćati svoje račune, mnogi su prepoznali i mogućnost da obave plaćanje debitnim i kreditnim karticama svih banaka (Visa, Maestro, MasterCard i Diners). Naknada za transakciju iznosi dvije kune bez obzira na iznos računa, a mogu se platiti svi računi bez obzira na to jesu li ih korisnici primili ePoštom ili na svoju kućnu adresu. Registracija za korisnike je besplatna.

Dio korisnika ePošte brzo je prepoznao da se pomoću ovog servisa pristupa i sustavu e-Građani Vlade RH. Korištenjem jedinstvenog elektroničkog identiteta, u okviru sustava e-Građani, svi korisnici mogu jednostavno i ubrzano elektronički komunicirati s javnom upravom te sigurno pristupati e-uslugama javne uprave. To znači da se za pristup sustavu e-Građani svi građani mogu prijaviti i u poštanskim uredima Hrvatske pošte, a u kojima potpisivanjem zahtjeva za korištenje servisa ePošta dobivaju korisničko ime i zaporku za pristup obama servisima.

Korisnici besplatnog servisa ePošta Hrvatske pošte tako mogu, putem elektroničkih usluga trenutačno uključenih u sustav e-Građani, zatražiti elektroničke zapise iz matične knjige rođenih ili vjenčanih, zatražiti elektroničke zapise o prebivalištu, boravištu i vlasništvu vozila, provjeriti svoj upis u registar birača, informirati se o ocjenama svog djeteta u školi, provjeriti izabranog liječnika, naručiti europsku karticu zdravstvenog osiguranja, zatražiti svoju elektroničku radnu knjižicu, informirati se o očekivanom iznosu mirovine ili dohotka za djecu, registrirati se kao potencijalni posloprimac, provjeriti uplaćene doprinose u drugi stup mirovinskog osiguranja, pribaviti potvrde od REGOS-a, provjeriti svoju poreznu knjigovodstvenu karticu, provjeriti svoje podatke u sustavu OIB ili administrirati svoj elektronički identitet.

Sve informacije o ePošti dostupne su korisnicima u poštanskim uredima i kod poštara, pozivom na telefonski broj: 072 500 501, na elektroničkoj adresi podrska@eposta.hr te na internetskim stranicama www.eposta.hr.

Pogledajte na vecernji.hr