PROMO

ADrive proširio svoju prisutnost u taxi vozilima na obalu Hrvatske

Foto: ADrive
ADrive
Foto: ADrive
ADrive
Foto: ADrive
ADrive
Foto: ADrive
ADrive
08.08.2024.
u 16:18
Ova ekspanzija donosi novu razinu usluge, omogućujući putnicima besplatan Wi-Fi u vožnji, od Pule do Dubrovnika
Pogledaj originalni članak

U dinamičnom svijetu oglašavanja, inovacije često donose značajne promjene koje poboljšavaju učinkovitost i doseg marketinških kampanja. ADrive, hrvatski inovativni proizvod, predstavlja jedan takav iskorak, donoseći revoluciju u način na koji se marketinške poruke šalju, u taxi vozilima. Od 1. srpnja, ADrive se proširio i na obalu Hrvatske, uključujući destinacije poput Pule, Rijeke, Zadra, Šibenika, Splita i Dubrovnika.

ADrive tableti se nalaze u 30 taxi vozila diljem tih gradova, što je samo početak, jer je planirano širenje mreže na ukupno 270 vozila. Ova ekspanzija donosi novu razinu usluge, omogućujući putnicima besplatan Wi-Fi tijekom vožnje od Pule do Dubrovnika.

Foto: ADrive
ADrive

Uz ADrive dobivate 14 minuta pažnje vaše publike

U današnje doba pozornost kupaca je vrlo niska i oglašivači imaju kratak prozor za privući pažnju. Primjerice, prosječan slušatelj radija provodi oko 2 sata dnevno slušajući radio, TV gleda oko 4, ali nerijetko prebacuje stanice i programe tijekom reklama. U tom kontekstu, ADrive nudi prednost jer pruža dugotrajnu izloženost reklamama tijekom taxi vožnji, kada su putnici često fokusirani na sadržaj na tabletima. Prosječna taxi vožnja traje 14 minuta i predstavlja jedinstvenu priliku da se, kroz digitalnu reklamu, predstavite potencijalnim kupcima u trenutku kada imate njihovu punu pažnju na neuobičajeno dugo vrijeme.

Foto: ADrive
ADrive

Za turiste, proširenje ADrivea na obalu Hrvatske donosi značajne prednosti

Zahvaljujući besplatnom povezivanju na Wi-Fi mrežu u u taxi vozilima, posjetitelji mogu ostati povezani te pristupiti informacijama, kartama i lokalnim vodičima tijekom svojih putovanja. Ova pogodnost dodatno unapređuje iskustvo putovanja i omogućuje turistima da se lakše informiraju o lokalnim atrakcijama i uslugama. S druge strane, proširenje ADrivea pruža oglašivačima jedinstvenu priliku da dosegnu ciljaniju publiku u ključnim turističkim destinacijama. Osim toga, dodatna vidljivost u popularnim turističkim područjima omogućuje oglašivačima da se istaknu u konkurentnom okruženju i povežu s posjetiteljima na način koji nije moguće s tradicionalnim oglašivačkim metodama, dok praćenje učinkovitosti kampanja u realnom vremenu omogućuje brzu prilagodbu strategija i optimizaciju povrata ulaganja.

S ADriveom, oglašavanje dobiva novu dimenziju – inteligentnu, interaktivnu i personaliziranu, redefinirajući način na koji brandovi mogu dosegnuti željenu publiku. Za više informacija, posjetite www.adrive.hr.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr