Nadstrešnice

Ako nema zarade, te bi vitrine mogle biti edukacijske ploče

Foto: 'jurinema'
Ako nema zarade, te bi vitrine mogle biti edukacijske ploče
22.07.2010.
u 16:35
Od reklamiranja ostvaren je prihod od 91.160 kuna, kojim se plaća osiguranje nadstrešnica – kaže Štefica Španić.
Pogledaj originalni članak

Varaždinska županija prije tri godine počela je postavljati nadstrešnice na autobusne postaje. Taj je projekt trebao sam sebe isplatiti svjetlećim reklama koje su postavljene na nadstrešnice.

– Često se vozim po cijeloj županiji i vidim da to zjapi prazno, gore nema ništa. Tko u županijskim službama vodi prodaju tih "city lightova" i koliko je novca od toga prihodovano? Ako nema prihoda, te svjetleće vitrine mogle bi postati oglasne i edukacijske ploče u mjestima u kojima se nalaze – smatra županijski vijećnik HSLS-a Mirko Jurić.

Taj posao vodi Varaždinska agencija za marketing i promidžbu, kojoj je na čelu Štefica Španić. Ona ističe kako je agencija svjetleće reklame ponudila velikim i malim tvrtkama, političkim strankama, organizatorima raznih manifestacija te svim zagrebačkim agencijama koje prate veće tvrtke u reklamiranju u medijima.

– Od reklamiranja ostvaren je prihod 91.160 kuna, kojim se plaća osiguranje nadstrešnica, što je važno ako se razbije staklo, ako ih unište huligani i oštete li se u elementarnim nepogodama – ističe Š. Španić.

Varaždinska agencija za marketing i promidžbu izradila je i tržišno istraživanje interesa za svjetleće reklame. Provedeno je na tisuću tvrtki u Hrvatskoj i nekoliko u Sloveniji.

– Pokazalo se da su tvrtke zainteresirane za reklamiranje u gradu zbog velike frekvencije ljudi, a za ruralni dio županije zainteresiranost je vrlo mala – istaknula je Štefica Španić.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.