Svatko je barem jednom požalio nakon ispijanja alkohola i doživljenih sramotnih situacija. Na zanimljivu ideju došao je proizvođač alkoholonih pića - Diageo.
U sklopu nove kampanje "Misli kako piješ" objavljen je video u kojem je prikazano nekoliko sramotnih situacija koje nastaju kada su ljudi pod utjecajem alkohola kako bi naglasili da ljudi moraju biti odgovorniji kada konzumiraju alkohol, piše Daily Mail, koji je aktere u videu prozvao ljudima "koji sramote Veliku Britaniju".
- Kampanje koje smo dosad snimali napravljene su da podučavaju ili zastrašuju. Sad namjerno upotrebljavamo humor kako bismo privukli pažnju, rekli su iz Diagea
Video je objavljen nakon što je u anketi koju su proveli otkriveno da je 40 posto žena barem jednom u životu posramljeno pijanim prizorima sebe samih koje je netko drugi objavio na društvenim mrežama. U pitanju je fenomen koji se naziva "digitalni mamurluk", a čak je 47 posto ispitanica reklo da "pijani prizori" koje vide na društvenim mrežama formiraju njihovo mišljenje o ljudima.