procedura u americi

'Ako pilot mora napustiti kokpit, mora ga zamijeniti drugi član posade'

Foto: Reuters/PIXSELL
Germanwings
26.03.2015.
u 17:27
– Uobičajeni postupak jest da stjuard bude u kokpitu dok je jedan od pilota na zahodu – rekao je za Večernjak pilot objašnjavajući američku proceduru
Pogledaj originalni članak

Kako se moglo dogoditi da kopilot zrakoplova Germanwingsa sam ostane u kokpitu i onemogući pilotu povratak u kokpit? Američki pilot koji je htio ostati anoniman za Vecernji.hr objasnio je proceduru koja je u Americi propisana za takve slučajeve.

Ukratko, ako pilot iz nekog razloga mora napustiti kokpit – zbog odlaska na WC, na primjer – mora ga zamijeniti drugi član posade, to jest stjuard ili stjuardesa. Uobičajeni postupak jest da stjuard bude u kokpitu dok je jedan od pilota na zahodu – rekao je za Večernjak ovaj pilot objašnjavajući američku proceduru. Inače, takvu proceduru neke bi avionske kompanije u Europi tek trebale uvesti.

>> Susjedi kopilota ubojice: Bio je prijateljski raspoložen, tih i samozatajan

>> Kopilot je namjerno srušio zrakoplov Germanwingsa i ubio 150 ljudi

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 17

VR
vrbaZG
18:00 26.03.2015.

Negdje sam pročitao (mozda bas tu na vecernjem) da to pravilo vrijedi u Americi, a u Europi ne... Ako je tako onda je pilot postupio pravilno... No pravilo očito treba hitno mijenjati.

HA
Hancov
18:28 26.03.2015.

Velika zalost toliki narod poginio , moja sucut rodbini ...........

NE
needcock
17:55 26.03.2015.

procedura da stjuard zamijeni jednog od pilota dok je ovaj izvan kabine je obicaj samo u americi a ne u europi.isto tako pilot u americi moze imat oruzje, drugi zakoni