Mursko Središće

'Ako se Udruga prijevoznika odluči za prosvjed, organizirat ćemo kontraprosvjed'

Foto: Vjeran Žganec Rogulja/PIXSELL
'Ako se Udruga prijevoznika odluči za prosvjed, organizirat ćemo kontraprosvjed'
10.06.2019.
u 22:33
Srpak ističe da više od deset godina problem teretnog prometa guši i terorizira Mursko Središće i sva naselja do grada Čakovca. Povećanje teretnog prometa cijelom dionicom ceste D 209 i kroz sam centar grada, doveli su, upozorava, do neizdrživih uvjeta života stanovnicima koji žive na toj relaciji
Pogledaj originalni članak

Gradonačelnik Murskog Središća Dražen Srpak uputio je predsjedniku Vlade Andreju Plenkoviću, ministrima Olegu Butkoviću i Darku Horvatu te predsjedniku uprave Hrvatskih cesta Josipu Škoriću pismo u kojem upozorava na moguće posljedice ako se odobri prometovanje svim teretnim vozilima s područja Hrvatske i Slovenije kroz taj najsjeverniji hrvatski grad. Ako pak se Udruga hrvatskih cestovnih prijevoznika odluči na prosvjed, u Murskom Središću najavljuju – kontraprosvjed.

Srpak ističe da više od deset godina problem teretnog prometa guši i terorizira Mursko Središće i sva naselja do grada Čakovca. Povećanje teretnog prometa cijelom dionicom ceste D 209 i kroz sam centar grada, doveli su, upozorava, do neizdrživih uvjeta života stanovnicima koji žive na toj relaciji.

Kroz Mursko Središće i dalje do Čakovca dnevno je prometovalo do 800 teretnih vozila, a tijekom sezone i preko 200.000 osobnih vozila i 150 autobusa. Jedini mogući način za normalan život građana bio je, ističe Srpak, donošenje i primjena Pravilnika o ograničavanju uporabe pojedinih javnih cesta za promet teretnih vozila čija najveća dopuštena  masa premašuje 7,5 tona, koji je stupio na snagu u ožujku ove godine, čime je riješen dugogodišnji problem za građane, no pobunili su se prijevoznici, iako je, napominje, jasno definirano u kojim slučajevima se promet preko 7,5 tona može odvijati po toj cesti. Svi koji imaju utovare ili istovare na tom potezu ili pak sjedište tvrtke, tim se pravcem mogu i dalje koristiti, dok za sve ostale postoje alternativni pravci.

- Apsolutno razumijemo prijevozničke tvrtke i smatramo da im se mora osigurati lakše, brže i efikasnije prometovanje, ali po za to primjerenim prometnim pravcima. Meni kao gradonačelniku najvažnija je sigurnost građana grada Mursko Središće i kvaliteta njihovog življenja. Naravno da je trajna mjera za rješenje teretnog prometa izgradnja zaobilaznice i mosta. Hrvatske ceste izradile su studiju izvodljivosti i prometni elaborat, a trenutno je u fazi izrada studija utjecaja na okoliš, znači koraci za izvršenje ovog velikog projekta su pokrenuti. Gradu Mursko Središće nikada nije bilo u interesu štetiti gospodarstvu i razvitku, cilj je bio samo da promet koji ne mora ići ovim pravcem da se preusmjeri na druge adekvatne pravce - ističe Srpak, koji je reagirao na izjave čelnika Udruge hrvatskih prijevoznika o tome da je sve dogovoreno i da se svi hrvatski i slovenski kamioni vraćaju na tu cestu. Cesta D 209 je, ističe, gusto naseljena i ne smije služiti za to da se  prijevoznici izvan Međimurske županije koriste njome za što brži dolazak na slovensku autocestu.

- Zabrana je donesena za ljude kojima kamioni prolaze dva metra ispod prozora kuće, za djecu koja idu u školi, za bicikliste, za ljude kojima su popucale kuće, za turiste, za normalan život, za sigurno prometovanje, za mogućnost izlaska iz dvorišta na cestu – ističe Srpak.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.