BREND

Ako si ovu čarobnu riječ ne vežete uz ime, neuspješni ste

Foto: ABACA/PIXSELL
Ako si ovu čarobnu riječ ne vežete uz ime, neuspješni ste
16.01.2023.
u 19:12
Kako biste na globalnom tržištu ostvarili uspjeh, zaradu i utjecaj te nametnuli vlastite trendove, koje će drugi slijediti, morate postati brend. Ako ne uspijete, onda ste osuđeni na prosječnost, a time i manji tržišni doseg i benefite…

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

JURČEVIĆ ZA VL

'Evo zašto Dinamo ne treba pojačanja i tko najbolje izgleda. Ovo će biti presudno u borbi za titulu'

- Rijetki su prije početka prvenstva smatrali da Rijeka može doći u ovu poziciju. U odnosu na prošlu sezonu izgubljeno je nekoliko kvalitetnih igrača. No iskoristili su priliku iz drugog plana i momčad se u tišini dosta kvalitetno i pojačala. Jako je važno što su amortizirali veliki rezultatski neuspjeh nakon uvjerljivog 0:5 poraza protiv Olimpije. A to što je klub stao iza trenera pokazalo se kao pun pogodak.

Ključne riječi


Komentari 1

ŠV
Švapski
10:38 17.01.2023.

Sve što je ovdje opisano je dobrim dijelom točno, iako se nešto od toga temelji na marketinškim znanjima iz šezdesetih godina prošlog stoljeća. Naravno, čovjek se pita zašto se zemlja tako teško reklamira kao turistička destinacija: "Croatia, full of life" postavlja svjetski rekord u beskonceptnom i nemaštovitom oglašavanju... I zašto svake godine mijenjate slogan kad posjedujete li jednu marku?