Ako si ovu čarobnu riječ ne vežete uz ime, neuspješni ste
Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.
Pretplatite se na sadržaj s potpisom.
Trump ogorčen: Kina rusku invaziju više neće financirati američkim novcem
"Kineski novac ide u Iran za njihovu naftu ispod cijene. A iranski dronovi idu u Rusiju. Mi imamo s Kinom deficit", kaže Trumpov savjetnik Mike Waltz
'Evo zašto Dinamo ne treba pojačanja i tko najbolje izgleda. Ovo će biti presudno u borbi za titulu'
- Rijetki su prije početka prvenstva smatrali da Rijeka može doći u ovu poziciju. U odnosu na prošlu sezonu izgubljeno je nekoliko kvalitetnih igrača. No iskoristili su priliku iz drugog plana i momčad se u tišini dosta kvalitetno i pojačala. Jako je važno što su amortizirali veliki rezultatski neuspjeh nakon uvjerljivog 0:5 poraza protiv Olimpije. A to što je klub stao iza trenera pokazalo se kao pun pogodak.
Kako je Moskva uspjela natjerati zemlju u kojoj će kafići izdati račun s natpisom 'Rusija je okupatorska zemlja', da je zavoli?
Kako je Moskva uspjela natjerati zemlju u kojoj će kafići izdati račun s natpisom “Rusija je okupatorska zemlja”, da je zavoli? Okupirala joj je teritorij, i rekla:" Želite li ga vratiti, radite što vam kažemo!"
Iako je uvijek imala problema s liderstvom, Europa dugo nije bila ovako obezglavljena
Ta kaotičnost i nepostojanost samo je dodatno naglašavala europski liderski deficit
Najboljem svih vremena ostvarilo se veliko proročanstvo. Znalo se da će biti poseban
Ovaj svestrani Britanac nastavit će, kao čovjek koji je svojim statusom nadišao granice čak i popularnog sporta kao što je Formula 1, oduševljavati navijače oktanskog cirkusa
Sve što je ovdje opisano je dobrim dijelom točno, iako se nešto od toga temelji na marketinškim znanjima iz šezdesetih godina prošlog stoljeća. Naravno, čovjek se pita zašto se zemlja tako teško reklamira kao turistička destinacija: "Croatia, full of life" postavlja svjetski rekord u beskonceptnom i nemaštovitom oglašavanju... I zašto svake godine mijenjate slogan kad posjedujete li jednu marku?