BREND

Ako si ovu čarobnu riječ ne vežete uz ime, neuspješni ste

Foto: ABACA/PIXSELL
Ako si ovu čarobnu riječ ne vežete uz ime, neuspješni ste
16.01.2023.
u 19:12
Kako biste na globalnom tržištu ostvarili uspjeh, zaradu i utjecaj te nametnuli vlastite trendove, koje će drugi slijediti, morate postati brend. Ako ne uspijete, onda ste osuđeni na prosječnost, a time i manji tržišni doseg i benefite…

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadžaj s potpisom.

Mjesečni pristup - 39 kn/mj

Pristup Večernji Premium sadržaju do otkazivanja, mjesečna naplata

  • Prvi mjesec 9 kuna (samo za nove korisnike)
Ključne riječi


Komentari 1

ŠV
Švapski
10:38 17.01.2023.

Sve što je ovdje opisano je dobrim dijelom točno, iako se nešto od toga temelji na marketinškim znanjima iz šezdesetih godina prošlog stoljeća. Naravno, čovjek se pita zašto se zemlja tako teško reklamira kao turistička destinacija: "Croatia, full of life" postavlja svjetski rekord u beskonceptnom i nemaštovitom oglašavanju... I zašto svake godine mijenjate slogan kad posjedujete li jednu marku?