'FORBES'

"American Idol" zlatna je koka TV kompanija

Foto: AFP
"American Idol" zlatna je koka TV kompanija
06.05.2010.
u 19:30
Lake note, humor i adrenalinom nabijena akcija sadržaji su koji televizijskim kućama osiguravaju dobru zaradu, barem ako je suditi prema popisu najprofitabilnijih televizijskih emisija i serija koji je objavio američki časopis Forbes.
Pogledaj originalni članak

Lake note, humor i adrenalinom nabijena akcija sadržaji su koji televizijskim kućama osiguravaju dobru zaradu, barem ako je suditi prema popisu najprofitabilnijih televizijskih emisija i serija koji je objavio američki časopis Forbes. Neprijeporno prvo mjesto na ovoj ljestvici “zlatnih koka” američkih televizijskih kompanija čvrsto drži show “American Idol” koji na svakih pola sata emitiranja zarađuje 8,1 milijun dolara od reklama. Ta glazbena emisija znatno je po zaradi iza sebe ostavila drugoplasiranu humorističnu seriju “Dva i pol muškarca” koja se već neko vrijeme prikazuje i na Hrvatskoj televiziji. Sitcom u kojemu jednu od glavnih uloga glumi i Charlie Sheen na svakih pola sata emitiranja zarađuje 3,1 milijun dolara, a zanimljivo je da je riječ o jedinoj humorističnoj seriji među prvih 10 na ljestvici. Na trećem je mjestu sada već i u Hrvatskoj kultna serija “24”, sa 3 milijuna dolara zarade na svakih pola sata emitiranja. U stopu je slijedi “Grey’s anatomy”, u nas poznatija pod nazivom “Uvod u anatomiju”, koja američkom ABC-u donosi 2,8 milijuna dolara reklama po svakoj polusatnoj epizodi. Tek je na petom mjestu i serija nepoznata gledateljima u Hrvatskoj “V”, znanstveno-fantastična serija o tehnološki naprednijim izvanzemaljcima na Zemlji, na svakih pola sata emitiranja zarađuje 2,7 milijuna dolara. Domaća inačica “American Idola” pod nazivom “Hrvatska traži zvijezdu” emitira se već drugu sezonu zaredom, a na RTL-u tvrde da je taj glazbeni show i kod nas vrlo uspješan.

 – To je najgledanija emisija domaće proizvodnje na RTL Televiziji te svakoga petka najgledanija emisija od svih nacionalnih televizija u svom terminu emitiranja u ciljnoj skupini gledatelja od 18 do 49 godina – kaže Nataša Roksandić, glasnogovornica RTL televizije.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.