Poznati hrvatski politolog, Anđelko Milardović za Institut za Europske i Globalizacijske Studije izradio je dokument u kojem analizira dosadašnji tijek izborne kampanje te donosi uvide na različitim razinama.
U proslovu dokumenta ističe kako je 'predsjednička kampanja nalik predstavi bez sadržaja'.
- Kako je takav model najsličniji simulaciji ili inscenaciji demokracije u kojem dominiraju forme komunikacije bez smislenoga sadržaja, zabava, svjetlo i sjene političkog marketinga, trikovi, manipulacija i proizvodnja pristanka uz pomoć ispitivanja javnog mijenja, potrebno je otvoriti pitanje pomaka u predsjedničkoj kampanji - od besmislenih komunikacijskih formi, ne bitnih sadržaja - prema sadržajnoj dimenziji kampanje izvedenoj iz ustavnih ovlasti predsjednika republike, piše Milardović.
Ocjenjujući komunikativnu razinu kampanje ističe kako se 'komunikacija među kandidatima temelji se na međusobnim uvredama, ocrnjivanjima s nepreglednom količinom besmislenih replika koje zamućuju bit kampanje'
- Kandidati izbjegavanju sučeljavanja s programskim, sadržajima i racionalnim argumentima. Kampanja je uglavnom zamišljena kao zabava s izbjegavanjem odgovora na ključna pitanja, piše Milardović.
U dokumentu je naveo i neodgovorena ogledna pitanja predsjedničkim kandidatima na temelju ustavnih ovlasti šefa države.
U nastavku pročitajte cjelokupni dokument:
Kolinda je odmjereno odgovarala na pitanja i nastojala održati pristojnu razinu komunikacije što nije ni malo zahvalno kad je u pitanju jedina žena u muškom društvu