DOBILI JEDVA PROLAZNU OCJENU

Analitičari o predizbornim plakatima: Bezidejno i nemušto. Samo se jedna stranka istaknula

Foto: Zeljko Hladika/PIXSELL
Analitičari o predizbornim plakatima: Bezidejno i nemušto. Samo se jedna stranka istaknula
04.04.2024.
u 09:09
Osim SDSS-a koji ima intrigantne plakate koji dišu emocijama, kako pozitivnima, tako i negativnima na drugoj strani, sve ostalo je bezidejno i bezlično. Ni slogani, a ni vizuali, ne izazivaju neku emociju, kaže stručnjakinja za odnose s javnošću Ankica Mamić

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

TKO JE TKO U HRVATSKOJ TRGOVINI

Od ukupnog kolača od više od osam milijardi eura najveći udio ima pet hrvatskih i pet stranih lanaca

Hrvatska ima četiri puta veći promet u trgovini od Slovenije, ali i manje diskontera kojima i nismo skloni. Kad je riječ o privatnim markama trgovaca, one u Sloveniji čine 36,6% udjela u tržištu, u Hrvatskoj 20,5. Europski prosjek je 37%, a rekorder je Švicarska s udjelom od čak 51,6% u trgovačkim lancima. Hrvati su, međutim, još uvijek vjerni A brendovima proizvođača



Komentari 7

TO
Tonka1
11:02 04.04.2024.

Ni jedan slogan, niti jedan citat ne može isprat hrvatsku KRV sa SDS(S)-ovih plakata! Jel se ponosiš svojim partnerima, HDZ?

LI
Libela
10:41 04.04.2024.

Nametanje, predsjednika za premiera, Srba kao potrebnih pomanjkanje je elementarne pristojnosti. Teza SDSS je potpuno promašena. Trebaju njihova tri glasa u Saboru. Općenito nikome ne trebaju Srbi, nego lojalni građani RH, koji neće priječiti promet balvanima, proglašavati ilegalne tvorevine, pucati iz zasjede na hrvatske policajce, širiti jasenovački mit i granatirati hrvatske gradove.

MA
marijanaana
12:33 04.04.2024.

S čim se vi zamarate