Kolumna

Apsurdi prvog ljeta s eurom: Isti proizvod u Njemačkoj 4,95 eura, a u Hrvatskoj 11,40 eura

Foto: Zvonimir Barisin/PIXSELL
Apsurdi prvog ljeta s eurom: Isti proizvod u Njemačkoj 4,95 eura, a u Hrvatskoj 11,40 eura
23.07.2023.
u 08:52
Neke trgovačke prakse neće se promijeniti same od sebe, neće se promijeniti ni regulatornom intervencijom države, ali mogu se promijeniti kritičnom masom kupaca koji, ako ih to muči, ponavljaju pitanje – kako je to moguće?

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

Ključne riječi


Komentari 34

HI
Hrvat iz Prigorja
11:31 23.07.2023.

Zato lidl,spar i drugi strani trgovački lanci otvaraju trgovine u svakom malo većem selu ili gradiću, cijene jeće nego u njovim zemljama,a plaće manje i ekstra profit

Avatar suludih10
suludih10
10:14 23.07.2023.

Stoljeća će biti potrebna. Godina i desetljeća više nisu dovoljna da u neke glave uđe činjenica da potrošač bitno može utjecati na cijenu. Ako se nešto ponudi po jako visokoj cijeni i to se uz prigovore kupuje - možeš prigovarati dok ne ostariš! Možeš prigovarati i ne kupiti takav proizvod. Trgovac koji ne prodaje taj spušta cijenu da bi prodao. Na jednostavan način opisano. Hrvati su jako nekritični kod kupovanja ali su vrlo glasni kod kukanja o visokim cijenama. Od kukanja pak se cijene neće smanjiti. Mi, načelno, kupujemo samo kod onog trgovca koji nam ponudi proizvod po cijeni koja je za nas prihvatljiva. Više kritičnosti i cijene će padati - konkurencija je tu i izbor proizvoda isto.

SB
Stroga Babaroga
09:33 23.07.2023.

Naročito je zanimljivo usporediti cijene njemačkog i hrvatskog DMa. Gel deterdžent Fresh sensation Denk mit (DM vlastita marka) sam neki dan platila 4,37€, njemački web shop ga prodaje za 2,15€. Itd, itd…