U planovima građenja i održavanja autocesta i cesta za 2015. godinu, koje je nedavno usvojila Vlada, navodi se da će Hrvatske autoceste i Hrvatske ceste potpisati sporazum o nastavku gradnje Podravskog ipsilona.
No tu postoji "mali" problem – Hrvatske autoceste još su 2013. godine raskinule ugovor s izvođačima radova za gradnju druge faze te prometnice i sad, kako doznajemo, žele raskinuti taj raskid ugovora!
No krenimo redom. Odluku o gradnji Podravskog ipsilona kao autoceste donijela je još vlada Ive Sanadera, i to pod pritiskom njegovih tadašnjih koalicijskih partnera, HSS-a i HSLS-a koji svaki na jednom kraku te prometnice imaju svoju izbornu bazu. Ugovori s izvođačima radova, vrijedni 1,87 milijardi kuna, potpisani su iako nisu bila osigurana sredstava za to, a igrokaz sa svečanim otvorenjem radova odigran je pred lokalne izbore 2009. godine.
No radovi nisu tada doista i počeli, nego tek 2011. godine kada se tadašnja uprava HAC-a dogovorila s izvođačima radova da se ugovor za Podravski ipsilon podijeli na dva dijela, odnosno faze.
>>Cijelu priču pročitajte u tiskanom izdanju Večernjeg lista od ponedjeljka ili prelistajte u e-izdanju Večernjeg lista
Dosta igrokaza trecerazrednih rezisera i slucajnih scenarista! Pun nam je kufer "Obrovaca", otvaranja radova, svecanih vrpci i pustih obecanja! Hrvatska treba mlade, postene, pametne, obrazovane i ljude koji zive Hrvatsku! A to nisu sigurno ovi koji nam vec predugo kroje gace! Nit su to njihovi kojekakvi poltroncici! Briga me za politicki predznak, ako u covjeku vidim sve gore navedene vrijednosti. On je moj izbor!