SVE JE VIŠE I KVAROVA

Hrvati voze sve starije automobile: Gotovo 70 % vozila u prometu staro je 10 i više godina

Hrvati voze sve starije automobile: Gotovo 70 % vozila u prometu staro je 10 i više godina
19.01.2023.
u 17:25
Prosječna starost od čak 14,59 godina odnosi se na vozila koja su tijekom prošle godine pristupila redovitom tehničkom pregledu. Vozila s većim nepravilnostima pala su na tehničkom pregledu te su nakon otklanjanja kvarova trebala ponovno na pregled. Prema podacima za 2022. godinu, najviše je kvarova zabilježeno na svjetlima i kočnicama

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.



Komentari 15

TO
Tomisl
18:21 19.01.2023.

Auti od 10 godina su preboljeli sve "dječje bolesti" i imuni su na koje kave bolesti moderne tehnologije. Novija i nova vozila su puna nepotrebne i digitalne tehnologije koja malo koristi a puno košta.

DU
Deleted user
18:31 19.01.2023.

A kako da si kupimo novi? Realno i oni što su prije korona krize bili 20 000 Eu sada su s novim opterećenjima na cijeni 26, 27 000.... Neću platiti jednu Opel Astru 30 000 Eu zato što taj auto ne vrijedi ni približno taj novac. Briga me što državi kao treba. I ja trebam neke stvari od države pa dobijem maunu.

MI
Mislav28
18:16 19.01.2023.

Onaj ko redovno mjenja ulje na 10 tisuća km , promjena guma na 50 tisuća km , mjenja amortizere na 100 tisuća km , promjena pragova na 150 tisuća km itd. ta sitna redovna servisiranja može bez problema voziti auto 30 godina star, jer mašina radi bez problema do 300 tisuća km bez totalnog servisiranja, a to je 30 godina sa 10 tisuća pređenih km po godini.