Saborski zastupnik Igor Rađenović kandidat je za zamjenika gradonačelnika Rajka Ostojića. Pobijedi li Ostojić 19. svibnja, Rađenović će voditi brigu o financijama i gospodarstvu u metropoli. Ovaj je SDP-ovac u javnosti prepoznatljiv otkad je 2008. godine pretučen nakon što je, kao direktor Zagrebačkih cesta, počeo upozoravati na kriminal.
Mislite li da lista za Skupštinu Milana Bandić, s obzirom na zvučna imena, može umanjiti šanse SDP-a i koalicijskih partnera?
Ne mislim. Radi se o isprobanom modelu koji je HDZ koristio i sada ga koristi s košarkašicom Antonijom Mišurom. Gradonačelnik Bandić iskušao ga je na predsjedničkim izborima kad su mu podršku dali Zdravko Mamić sa svim nogometašima, uključujući i one iz Južne Amerike i Afrike, no kako smo vidjeli, to nije utjecalo na rezultat. Istovremeno mislim da je dobro da je dana prilika kvalitetnim ljudima s konkurentnim idejama, no pitanje je bi li to mogli operacionalizirati i što ih je motiviralo da se uključe na baš tu listu. To trebate pitati njih.
Zašto vi niste na listi SDP-HNS-HSU za Skupštinu?
Dogovor je u stranci da ne kumuliramo funkcije i prijedlog liste predsjednika organizacije Davora Bernardića Gradski odbor prihvatio je gotovo jednoglasno. Nama će trebati još niz kvalitetnih ljudi za izvršne funkcije, a SDP ima, sportskim rječnikom rečeno, dugačku klupu s ljudima koji mogu pomoći.
Što kažete na to da se dio SDP-ovaca našao na listi Milana Bandića?
Nisam to provjeravao, ali znam da ima ljudi koji više nisu članovi SDP-a od vremena kad su bile podjele unutar stranke.
U Zagrebačkom holdingu, koji vodi SDP, vodi se istraga protiv voditelja podružnice Zagrebačke ceste koju ste vi nekad vodili i u kojoj ste upozoravali na kriminal?
Ne znam detalje koji se događaju u zadnje vrijeme. Znam samo da su Zagrebačke ceste bile gubitaš kad sam došao, a kad sam odlazio, ostavio sam ih sa 50 milijuna kuna u plusu.
Što ćete s Holdingom?
Neophodno mu je hitno financijsko restrukturiranje. Tamo su prilično veliki problemi zbog politike koju je gradonačelnik Bandić vodio od 2009. godine nadalje. Nažalost, uprava Holdinga nije bila dovoljno aktivna. Veći dio podružnica dobro funkcionira, no javni prijevoz nije riješen. Skupo smo platili nove tramvaje i autobuse, ali ništa se nije napravilo na infrastrukturi i razvoju prigradske željeznice.
Tko su novi ljudi za Holding?
To će odlučiti Rajko Ostojić kad pobijedi.