I zadnje potpore od gotovo 2,8 milijardi kuna isplaćene su brodogradilištima koja su bila u državnom vlasništvu. Uz probleme koje ima Uljanik grupa i zahtjeve za državnim jamstvima iz Brodosplita jasno je da hrvatska velika brodogradnja neće moći živjeti bez državnog novca ako ne učini dubinske promjene.
Strateška industrija, kako joj se tepalo donedavno, nije konkurentna već desetke godina. Država je izdašnim transferima održavala privid da se može nastaviti dalje, a sada kada se povlači iz tog sektora, upitno je tko će na tržištu preživjeti. Podatak o 30,6 milijardi kuna potpora i novca danog za sanacije od 1992. do 2017. govori dovoljno o tome koliko je brodogradnja generirala minusa u poslovanju na temelju biznis-modela koji je zadržavala od osamostaljenja Hrvatske.
>>Cijeli članak čitajte u tiskanom izdanju Večernjeg lista ili u e-izdanju!
Od ostalih tema izdvajamo:
>>Ivana Primorac, dizajnerica šminke, u Oscarom nagrađenom filmu Prijelomni čas
>>Ana Petrović: moja fotografija iskorištena je za politički obračun
>>Hrvatske suvenire Ethno Croatia izrađuju u Srbiji. Herceg iz Eurocoma: Tamo je kvalitetnija izrada
>>Tko je kriv? Razvoj bez investicija, koji drži samo turizam, Hrvatsku neće odvesti nikamo
>>Dalić odustaje od Ladića. Čekat ću do početka priprema za Rusiju
Aj, nek se jave svi Todorići i svi Agrokori u zemlji da znamo već jednom koliki je glib