Prvi put jedna je hrvatska kampanja ušla u finale ovog prestižnog natjecanja, a s obzirom na plemenitu poruku ljubavi i sve dosad viđeno, Malena i Klepetan te Jana i njihova ključna poruka “samo ljubav” mogli bi osvojiti i glavnu nagradu. Video naziva “Wining of love”, koji je realiziran u sklopu projekta Jana – Voda s porukom ljubavi, ušao je u finale kategorije Branded Content & Visual Storytelling Live Broadcast/Live Streaming među pedesetak radova pristiglih iz cijele regije i čak 45.000 radova iz cijelog svijeta. Cannes Lions najrelevantniji je festival za oglašavanje na svijetu, takozvani Oscar za reklame, a postavlja trendove koji se prate i “kopiraju” u svijetu idućih desetak godina.
Potvrda je to da je Jana s porukama ljubavi probila granice, postavila nove standarde I da je ova ljubav zaživjela I izvan granica Hrvatske. Malena i Klepetan jedan su od najpoznatijih ljubavnih parova Hrvatske, iako je riječ o rodama. Njihova ljubav koja ne poznaje granice inspirirala je mnoge i ljubavi dala novo značenje, a Jani je omogućila da kroz svoj projekt "Voda s porukom ljubavi" kroz videopriču pokaže iskrenu i pravu ljubav.
S obzirom na važnost festivala i njegov utjecaj na marketinšku i reklamnu industriju, ulazak u finale respektabilan je uspjeh i potvrda odlične suradnje Imaga i Jane, ali i činjenice da je njihova priča svojim porukama zainteresirala prvo javnost, a sada i stručnjake. Mogu li Imago Ogilvy i Jana sa svojom pričom o bezgraničnoj ljubavi postati prvi hrvatski osvajači prestižnog Lava, koji dobivaju pobjednici ovog prestižnog festivala, saznat ćemo u subotu kada će žiri i službeno proglasiti pobjednike.
>> Malena i Klepetan postali roditelji, u gnijezdu klepeću četiri nova ptića
Khm. Dakle Jana sim Jana tam, OK Jana je financijer i bez prirodne želje vlasnika Agrokora da se Jana što više prodaje ne bi bilo ni kampanje. Ali ovo je ipak festival na kojem autori kampanja odnosno spotova dobivaju nagrade! Tek u zadnjoj ste rečenici spomenuli Imago Ogilvy bez naznake kaj ili tko je to u toj priči. Kak sam pretpostavila da je to reklamna agencija uz malo švrljanja po internetu našla sam da se radi o agenciji dvaju poznati marketinških naših stručnjaka, Ciglara i Vranića, no opet to niš ne znači jer to može biti i velika agencija sa zaposlenicima, tako da ne znamo tko su stvarno autori kampanje a niste ih se udostojili spomenuti. Fakat sramota! Glavno da ste još malo dodatno i besplatno zreklamirali Janu i Agrokor čak pripasujući reklamne slogane u tekst članka ( "Potvrda je to da je Jana s porukama ljubavi probila granice, postavila nove standarde I ...")????!!!!!!!