KOBNI PRIJELAZI

Bili bi živi da je bilo brklje

Foto: import
Bili bi živi da je bilo brklje
26.03.2007.
u 19:33
Pogledaj originalni članak

U stravičnoj nesreći u nedjelju oko 21 sat, u kojoj je teretni vlak naletio na osobno vozilo “škodu” kutinskih registracijskih oznaka, smrtno je stradala tročlana obitelj – vozač Miroslav Turković (35), njegova supruga Anita (28) i njihov sin Leonardo (3), objavljeno je nakon identifikacije.

Tročlana obitelj kobne je noći proslavila krštenje sina Miroslavova kolege iz policijske postaje Marija K. u Društvenom domu u mjestu Okešincu. Oko 21 sat obitelj Turković krenula je kući i završila pod kotačima vlaka koji je njezinu “škodu” gurao 400 metara po pruzi. Sin Leonardo bio je jedino dijete bračnog para Turković.

Majka shrvana
Miroslav Turković bio je hrvatski branitelj i uskoro je trebao dobiti mirovinu, kaže njegov brat Dubravko. Majka Ljubica toliko je potresena da ništa nije mogla reći o sinu i njegovoj obitelji.
Informacija o tragediji obitelji Turković iz Husaina kod Kutine jučer ujutro bolno je odjeknula u Husainu i bližoj okolici. Susjedi Zoran Kramarić i Franjo Podhraški govore o susjedima Turković sve najbolje. U Ulici Petra Zrinskog u Husainu ljudi jednostavno ne mogu vjerovati da više nema Miroslava, Anite i Leonarda za koje kažu da su bili ljudi dobre naravi i da bi svakom pritekli upomoć. 

U kući Marija K. jučer smo zatekli njegovu suprugu koja na spomen Turkovićeva imena nije mogla prestati plakati.

Bio oslonac drugima
– Čovjek se na njega mogao osloniti. Kao i drugi kolege, obavljali smo i poslove prometne i temeljne policije – još u šoku i shrvan gubitkom prijatelja ispričao nam je Mario K. koji je organizirao proslavu u povodu krštenja svoga petomjesečnog sina.

Mještani koji žive u blizini tog pružnog prijelaza u Okešincu kod Ivanić Grada rekli su nam da nesreće sa smrtnim posljedicama na tom pružnom prijelazu nisu rijetkost. Prije dvije godine ondje je, prisjećaju se dobro, poginuo vozač osobnog automobila, a prije tri godine motociklist. Jedan susjed od 1978. godine pamti najmanje osam prometnih nesreća na tome mjestu.

Ništa bez rampe
 Seljani se slažu da na prijelazu najviše nedostaje brklja i da zvučna signalizacija i Andrijin križ, koliko god bi prema vrijedećim propisima trebali biti dovoljni, neće zaustaviti vozače da i dalje riskiraju.

Uz to, signalizacija zna biti upaljena i po dvadeset minuta pa se u praksi događa da ljudi za upravljačem izgube živce i riskiraju glavu, rekao nam je vlasnik kuće pokraj kobnog pružnog prijelaza, koji se nije predstavio.

Pogledajte na vecernji.hr