Imidž je u turizmu od velike važnosti. Hrvatska je kao turistička destinacija prepoznata po bogatoj povijesti, dobroj hrani, i čistoj obali. Turisti koji to očekuju kada odaberu Hrvatsku za ljetovanje, sigurno su se pošteno načudili ako su sinoć prolazili pored crikveničkog Duga Mall-a.
"Bilo je tu i tamo neuredno, ali mi smo tu 40 godina i nikad nije bilo ovako strašno" komentirao je čitatelj slike koje nam je poslao, a prikazuju stanje ispred i oko Lidlovog dućana u Crikvenici.
Istaknuo je kako su u dućanu bile tri djevojke koje su radile na blagajnama, ali nije vidio druge zaposlene. "Nema čuvara koji je inače tamo, nema nikoga dolje na flašama, na oba aparata piše da ne primaju flaše pa ljudi ostavljaju ispred", rekao je, te pojasnio kako čuvar inače u tom dućanu pazi da kolica i košare budu vraćeni na mjesto.
"Ovo je za prijavu i veliku kaznu, a hoće li se nešto poduzeti upitno je" komentirao je ogorčeni čitatelj, "Kod nekoga tražiš u oku trunčić, a kod nekoga vidite cijelu šumu" kaže. "Državni inspektorat će nekima za najmanje stvari lomiti kičmu, a nitko za ovo ne pita nego ja normalan građanin" požalio se.
Poslali smo mail Lidlu s pitanjima o organizaciji čišćenja u njihovim dućanima te postupcima u ovakvim situacijama, a evo što su nam odgovorili:
"Ovim putem potvrđujemo da se radi o Lidlovoj trgovini u Crikvenici i zahvaljujemo na poslanim materijalima koje smo proslijedili nadležnim odjelima. Žao nam je zbog spomenute situacije, no riječ je o iznimnom slučaju koji se dogodio uslijed velikog priljeva gostiju u jeku turističke sezone. Budući da izuzetno brinemo o čistoći, kako unutar, tako i izvan naših objekata, prostor je vrlo brzo očišćen kako bi kupci nesmetano mogli obavljati svoju kupnju", poručili su iz Lidla.
Prije 40 godina nije bilo ni Lidla ni Duga malla!