Skijašica Linsey Vonn je pala u depresiju i povukla se doma u Sjedinjene Države da se oporavi, pa će se zatim vratiti skijanju. Da se povukla u Karlovac, ne bi nikad više stala na skije – smatra Karlovčanin Marijan Fudurić, koji probleme s grijanjem smatra nepovoljnim za psihičko zdravlje.
Upitna koncesija
Bivši direktor Toplane je zbog narušenog zdravlja, uporabe tuđih podataka, prijevare iznude, ucjene i prijevare u gospodarskom poslovanju predložio Državnom odvjetništvu podizanje kaznene prijave protiv Gradske toplane i njezinog direktora Inoslava Latkovića. To je učinio nakon tretmana kod psihijatra.
– Prije nekoliko godina mi je utvrđeno da patim od stresa uzrokovanog zlostavljanjem u Toplani, gdje sam radio. Kako imam problema kao potrošač s grijanjem u Karlovcu, padam u psihičku krizu i liječim se tridesetak dana – kaže Fudurić.
Podsjetimo, Fudurić je otkazao ugovor još Toplani 3. svibnja prošle godine, jer je dvadesetak dana ranije obustavila grijanje zbog blokade računa.
– Dobio sam tada nesuvislo očitovanje. Ponovno sam im u lipnju poslao prigovor i otkaz ugovora u kojem tražim da mi više ne isporučuju nikakve račune, jer sam se u međuvremenu odvojio iz zajedničkog sustava, s obzirom da je gradonačelnik rekao da je sljedeća sezona vrlo upitna. Na to nisam dobio odgovor – objašnjava Fudurić.
Nad Toplanom je zatim pokrenut stečajni postupak, a Grad je osnovao Gradsku toplanu, novu tvrtku koja je dobila dozvolu od Hrvatske energetske regulatorne agencije, ali i koncesiju od Grada za opskrbu korisnika centralnog gradskog toplinskog sustava, koju mnogi, pa i Fudurić, smatraju upitnom.
Ping-pong s računima
– Bez obzira što su odgovorni u novom poduzeću znali da sam bivšem otkazao ugovor, u rujnu ponovno dobivam račun, kojeg im vraćam s upozorenjem da ne unose nemir u moj život i da ću zaštitu zatražiti sudski.
Unatoč tome, oni bahato ponovno vraćaju račun s obrazloženjem da moram od njih tražiti dozvolu za izdvajanje. Nazivaju me i tarifnim kupcem, šalju nove račune i prijete opomenom, a uopće nemam tehničke uvjete da preuzmem uslugu – objašnjava Fudurić razloge svojeg ‘pada’ u psihičku krizu.
Pojašnjava da obmanjuju potrošače tvrdnjama da im je Grad dozvolio ispostavu računa za kolovoz i rujan i da vrše iznudu učestalim slanjem opomena i povratom osporenih računa.
– Neka institucije odrade svoj posao – komentira kratko Latković i tvrdi da tvrtka kojoj je na čelu djeluje zakonito.