Zagrebački iStudio:

'U firmi radi 60 ljudi i bolje nam je nego u Googleu'

Foto: Goran Jakuš/PIXSELL
iStudio
Foto: Goran Jakuš/PIXSELL
iStudio
Foto: Goran Jakuš/PIXSELL
iStudio
Foto: Goran Jakuš/PIXSELL
iStudio
Foto: Goran Jakuš/PIXSELL
iStudio
Foto: Goran Jakuš/PIXSELL
iStudio
15.12.2013.
u 17:49
Zagrebački iStudio ima 60-ak djelatnika, a prosjek godina im je 25. Uklapaju se i vlasnici koji su posao iz dnevne sobe preselili u vilu. -Imamo veliko povjerenje u ljude i znamo da svi daju najviše od sebe, kaže Tomislav Grubišić, koji je s Danielom Ackermannom pokrenuo biznis
Pogledaj originalni članak

Kada su Tomislav Grubišić i Daniel Ackermann kao 24-godišnjaci u dnevnom boravku započeli posao s oglašavanjem na internetu, nisu ni sanjali da će nakon samo četiri godine razgranati biznis izvan hrvatskih granica, pomesti konkurenciju i biti proglašeni za najboljeg poslodavca u kategoriji malih poduzeća.

Prema istraživanju koje je proveo MojPosao za 2013. godinu, u kojem zaposlenici sami ocjenjuju svoje tvrtke, zagrebački iSTUDIO pokupio je lovorike zbog dobrih međuljudskih odnosa, lojalnosti, razvojnih mogućnosti i radnih uvjeta. Zašto su toliko zadovoljni na poslu da rukom odmahuju i na spomen gotovo idealnih uvjeta u Googleu, provjerili smo upavši im jedan dan u radnu atmosferu.

Darovi djeci iz Nazorove

U kuhinji u prizemlju Zoran i Tony pripremali su ručak. – Posao sam dobio prije šest mjeseci. Bio je natječaj, trebalo je napraviti internetsku stranicu, nakon čega me čekalo nekoliko razgovora, no uspio sam – zadovoljno je kazao Zoran. Tony je u tvrtki gotovo od samog početka, kao i Maja, koja nam se ubrzo pridružila. – Atmosfera je prijateljska, svi si međusobno pomažemo, i to nam je najveći motiv za rad. Ovdje provodimo više od pola dana i važno je da nam je lijepo – rekla je.  

Tvrtka ima 60-ak zaposlenika, a prosjek je godina 25,  i to kad se uzmu u  obzir svi djelatnici, od šefova do onih koji su pristigli posljednji. Radno je vrijeme od 9 do 17 sati, no ono je, kažu zaposlenici, fleksibilno jer im je najvažniji učinak pa se može raditi i od doma. Na posao mogu povesti i svoje kućne ljubimce, što najviše koristi Buzz, kojeg smo također zatekli u kuhinji.
– Svakog jutra dočekuje nas doručak s kavom ili čajem, kuhamo si ručak, a često se druženje nastavlja i poslije posla – objasnila je Ana Ćuro. Između zaposlenih, svi se slažu, nema zavisti i svađa te vlada pravo prijateljstvo.

– Kad netko u jednom danu na Facebooku dobije 50-ak novih prijatelja, znate da se zaposlio u iSTUDIU – našalila se Maja dodajući da svatko tko putuje šalje razglednice i ima obvezu kupiti magnet koji lijepe na hladnjak.
– Ja sam iz Osijeka, a kada sam dobio posao, već sam nakon dva dana s kolegama izlazio van. Prihvatili su me odmah i sad me se ne mogu riješiti – našalio se Ivan Brozović. Isti dan u posao je dobio i Boris Zatezalo.

– Plaća je dobra i redovita, sad očekujemo božićnicu, a na ljeto regres – rekao je Boris te dodao da često organiziraju i humanitarne akcije. – Djeca iz Nazorove napisala su nam popis želja za Božić. Svatko od nas uzeo je jedno pismo i kupio tražene igračke, a kada smo im prije nekoliko dana dali darove, bili su oduševljeni. Jedna djevojčica dugo je ponavljala “dobila sam Hello Kitty” – ispričao je Boris.
Unatoč dobroj atmosferi, ni oni nisu imuni na stres koji nosi posao, no i za to su našli rješenje. – Imamo jedan zid na kojem šaramo kako bismo se ispuhali, a u prizemlju i sobu za odmor i sastanke u kojoj se možemo družiti i opustiti. Ako je lijep dan, ponekad mnogi od nas izađu raditi i na terasu, što zna biti vrlo inspirirajuće – kazao je Ivan.

Tetoši te tajni Santa

Najzaslužnije osobe za ugodnu radnu atmosferu, koja i te kako pridonosi uspješnome biznisu, momci su s po početka priče, Daniel i Tomislav, koji nas je proveo kroz luksuznu iznajmljenu vilu na Srebrnjaku. Iako je šef, zaposlenici su mu cijelo vrijeme dobacivali kao da je jedan od zaposlenika.
– Od početka imamo veliko povjerenje u sve ljude koje zapošljavamo tako da nismo opterećeni proučavanjem tko što i koliko radi jer svi daju najviše od sebe i dobar smo tim – pohvalio je svoje vršnjake.

Danas su jedna od dviju agencija u Europi koje imaju Facebook PMD i GACP certifikat, odnosno sve alate za oglašavanje na trenutačno najjačim internetskim stranicama, no Tomislav se prisjetio i početaka.
– Kao studenti smo imali nekoliko projekata koji nisu uspjeli, no već smo na njima zaradili dovoljno novca pa smo u ovu investiciju krenuli s ušteđevinom. Bilo je to 2009. godine kada su vodeće marketinške agencije počele propadati. Mi smo došli s novim, boljim idejama i konceptom i posao se sam od sebe počeo širiti – ispričao je Tomislav. Nije ih pokolebala ni globalna kriza, koja je prvo svoje zube pokazala na marketingu.

– Iskreno, mi tada nismo ni znali da kriza dolazi i nismo bili time opterećeni. Radili smo ono što smo znali i u tom trenutku smo se odlučili pokušati od toga zarađivati – kazao je Tomislav. Kako je posao rastao, počeli su zapošljavati i druge osobe pa su dnevni boravak ubrzo zamijenili većim stanom, potom su zakupili i cijelu vilu. U njoj su, rakao je, željeli stvoriti toplu atmosferu. Iako se zna tko je šef, vlasnici i direktori nemaju luksuzne urede, već sjede rame uz rame s ostalima. Kako bi ostvarili što bolji kontakt sa zaposlenicima, jednom tjedno Daniel i Tomislav na raspolaganju su za sva pitanja.

– Svaki petak jedan od njih u našoj je sobi i na raspolaganju svima u tvrtki. Svatko može doći i razgovarati o problemima, prijedlozima, a od šefova može dobiti i odgovore na sva pitanja – objasnila je Ana. Dodala je da su nedavno nakon posla ostajali kako bi preuredili prostor. Računala su stoga zamijenili četkama za bojenje i drugim alatom te prostor osvježili za božićne blagdane i Xmas party.
–  Svatko izvuče ime nekog kolege i on je njegov tajni Santa pa ovih dana prema njemu mora biti pažljiv i dobar. To podrazumijeva da mu kuha kavu, kupi čokoladu, zagrli ga i općenito tetoši. Mora mu kupiti i poklon koji mu na Xmas partyju uruči – zaključila je Ćuro.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

Avatar uussuu
uussuu
13:02 17.12.2013.

ma, svaka čast na uspjehu, ali kad vidim na radnom mjestu i za radnim stolom psa, to mi samo dokazuje koliko je mali korak od uspjeha do snobizma